تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: جمعه، 24 شهریورماه 1391  

 

عذرخواهی نوکیا به خاطر دروغگویی تبلیغاتی

 
 

نوکیا به علت انتشار اطلاعات غلط در جریان بازاریابی گوشی تازه اش مجبور به عذرخواهی از مشتریان شده است. 

 
 

نوکیا به علت انتشار اطلاعات غلط در جریان بازاریابی گوشی تازه اش مجبور به عذرخواهی از مشتریان شده است.

به گزارش فارس به نقل از وال استریت، در حالی که نوکیا مدعی شده بود در گوشی تازه اش موسوم به لومیا 920 از دوربین PureView استفاده می کند، حال مشخص شده که این ادعا صحت نداشته است.

نوکیا در تبلیغات خود از تکنیک شبیه سازی استفاده کرده بود و قابلیت های مربوط به PureView واقعا در گوشی تازه نوکیا وجود ندارد. عده زیادی از وبلاگ نویسان از اینکه نوکیا با دروغ گویی مدعی شده تصاویر به نمایش درآمده در تبلیغات گوشی لومیا 920 با دوربین های پیشرفته PureView گرفته شده اند به شدت انتقاد کرده اند.

بررسی ها نشان می دهد این تصاویر نه با دوربین گوشی لومیا 920 بلکه با یک دوربین حرفه ای قابل حمل ویدیویی و همراه با نورپردازی تهیه شده اند. به نظر می رسد این دروغگویی موقعیت نوکیا را در برابر رقبایی همچون اپل و سامسونگ باز هم بیشتر به خطر بیندازد.

لومیا 920 یکی از اولین ثمرات همکاری نوکیا و مایکروسافت در دنیای گوشی های هوشمند است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook