تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: شنبه، 4 شهریورماه 1391  

 

نحوه مشاهده صورت‌حساب تلفن با پیامك و اینترنت

 
 

چندی است كه دریافت صورت‌حساب و قبوض تلفن همراه از طریق پیامك متداول شده است و مشتركان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با ارسال پیامك به شماره های مشخص شده از مبلغ قبض خود مطلع شوند. 

 
 

چندی است كه دریافت صورت‌حساب و قبوض تلفن همراه از طریق پیامك متداول شده است و مشتركان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با ارسال پیامك به شماره های مشخص شده از مبلغ قبض خود مطلع شوند.

به گزارش ایسنا،‌ اپراتور دوم تلفن همراه نیز مانند همراه اول این امكان را فراهم كند تا مشتركانش از مبلغ صورت‌حساب خود باخبر شوند.

مشتركین دائمی ایرانسل می‌توانند برای مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف از مبلغ صورت‌حساب خود مطلع شوند.

همچنین مشترکین دائمی این اپراتور می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب‌سایت ایرانسل، پورتال کنترل حساب اینترنتی و یا پیامک مشاهده کنند.

دریافت صورت‌حساب با اینترنت

برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب كنید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:

شماره تلفن‌همراه ، شماره سریال سیم‌كارت، شماره مدرک شناسایی و اما لازم به ذكر است که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.

آن دسته از مشتركینی كه قصد دارند نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام كنند و یا تمایل دارند صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت كنند می‌توانند از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنند.

دریافت صورت‌حساب از طریق پیامک

در این روش، مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند برای استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستند. سپس می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنند. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ ارسال كنند.

دریافت صورت‌حساب از پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)

لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازید.

در صورتی که از قبل ثبت نام کرده‌اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد می‌شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می‌توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.

در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده‌اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.

مشتركین تلفن همراه شركت ارتباطات سیار هم می‌‏توانند با ارسال یك پیام كوتاه (SMS) به شماره 990009، از قبض دوره وكاركرد میان دوره تلفن همراه خود به تفكیك موارد كاركرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌كوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، طی كردن مسیر و رفتن به بانك و پرداخت قبوض در سالهای گذشته امری معمولی بود. اما در چند سال اخیر با گسترش پرداخت قبوض به صورت اینترنتی و از طریق تلفن ثابت بسیاری از رفت‌ و آمدهای شهری را كاهش داده است و پرداخت قبوض به موقع تر و آسان‌تر انجام می‌شود.

در حال حاضر مشتركین تلفن همراه نیز می‌توانند با ارسال پیامك به شماره 990009 از قبض و دوره كاركرد میان دوره‌ای تلفن همراهشان با خبر شوند.

مشتركین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت های تعیین شده در سایت به سیستم BillingSMS ارسال كنند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای مشتركان ارسال خواهد شد.

دریافت قبض پایان دوره

برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحسابگیری * دو رقم شماره سال 88*1) ) ، همچنین برای دریافت مبلغ کارکرد میاندوره واژه " "m، برای دریافت مبلغ كاركرد از تاریخ تا تاریخ باید تاریخ پایان (6 رقمی) * تاریخ شروع (6 رقمی) (871210*871213)، دریافت راهنمای سیستم كلمه "H " یا" h یا help"، دریافت لیست دوره‌های صورتحساب گیری D یا d،‌ برای دریافت خلاصه قبض آخرین دوره S یا s ،‌ ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض R"" را به شماره 990009 ارسال كنید.

اطلاعات قبض میان دوره به كاركرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحسابگیری گفته می شود. به جای کاراکتر* می توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا \ و یا Space استفاده كنید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداختهای غیرحضوری بانكها برای متقاضی ارسال خواهد شد.

قبض پایان دوره از دوره 1 سال 87 پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکین به ترتیب زون، ارسال می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook