تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 27 مردادماه 1391  

 

درخواست غرامت ۲.۵ میلیارد دلاری اپل از سامسونگ

 
 

شرکت اپل اعلام کرده است که از شرکت سامسونگ به دلیل نقض قانون کپی‌رایت دو میلیارد و 500 میلیون دلار غرامت طلب کرده است.  

 
 

شرکت اپل اعلام کرده است که از شرکت سامسونگ به دلیل نقض قانون کپی‌رایت دو میلیارد و 500 میلیون دلار غرامت طلب کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت اپل معتقد است که شرکت سامسونگ برای تولید محصولات خود به میزان زیادی از محصولات این شرکت به ویژه آیفون کپی برداری کرده و به همین رو شکایات‌های زیادی در این خصوص در کشورهای مختلف جهان انجام داده است.

اپل در آخرین شکایت خود در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیای آمریکا درخواست غرامت دو میلیارد و 500 میلیون دلاری از شرکت سامسونگ کرده است.

اپل مدعی است که سامسونگ با کپی‌کردن برخی از تکنولوژی‌هایش باعث کاهش سود این شرکت شده و امیدوار است با پیروزی در این دادگاه بخشی از زیان خود را باز یابد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook