تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- مذاکرات برای سرمایه‌گذاری اپل در توییتر بی‌نتیجه ماند
- المپیک لندن به «سوشیالمپیک» معروف شده است
- تعداد کاربران ویندوز ۷ در آستانه سبقت از ایکس.‌پی
- پیامک زدن گوسفندان به چوپان در هنگام خطر
- بازی ویدئویی برای درمان افسردگی در نوجوانان
- معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: سرممیزی ویژه برای محاسبه مالیات رسانه‌ها راه‌اندازی می‌شود
- کاهش ارزش سهام فیس‌بـوک به زیـر ۲۰ دلار
- بیش از ۸۳ میلیون کاربر فیس‌بوک غیرواقعی هستند
- حضور شرکت سازنده «پرندگان خشمگین» در بورس
- تا پائیز امسال تایم‌لاین فیس‌بوک اجباری می‌شود

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: شنبه، 14 مردادماه 1391  

 

مذاکرات برای سرمایه‌گذاری اپل در توییتر بی‌نتیجه ماند

 
 

فناوری اطلاعات و ارتباطات - چند روز اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل بعد از اینکه از قافله راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی عقب ماند، حال تصمیم گرفته به نوعی این عقب‌ماندگی را با وارد شدن به حوزه همکاری با توییتر جبران کند و در حوزه خدمات وبلاگ‌نویسی خرد سرمایه‌گذاری کند. 

 
 

خبر آنلاین - فناوری اطلاعات و ارتباطات - چند روز اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل بعد از اینکه از قافله راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی عقب ماند، حال تصمیم گرفته به نوعی این عقب‌ماندگی را با وارد شدن به حوزه همکاری با توییتر جبران کند و در حوزه خدمات وبلاگ‌نویسی خرد سرمایه‌گذاری کند.

اما خبرهای جدیدتر نشان می‌دهند که مذاکرات توییتر و اپل در مورد خدمات وبلاگ نویسی کوچک به نتیجه نرسیده است.

این اخبار همچنین حاکی است که مذاکرات اپل با توییتر از مدتها پیش آغاز شده بود. به گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، ‌این دو شرکت بیش از یک سال است که در این زمینه با یکدیگر در حال گفت‌وگو هستند، ولی این گفت‌وگوها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

این در حالی است که نیویورک تایمز چند روز پیش نوشت که به گفته منابع آگاه، اپل ماه‌هاست که برای سرمایه‌گذاری استراتژیک در توییتر با مقامات این شرکت در حال مذاکره است. این نشریه معتقد بود که این معامله می‌توانست برای توییتر بیش از 10 میلیارد دلار ارزش داشته باشد و برخی از منابع آگاه درباره ظرفیت و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی گفتند که با وجودی که شبکه اجتماعی توییتر در مقایسه با رقبای خود همچون گوگل و فیس‌بوک هنوز از توانایی و ظرفیت کافی برخوردار نیست، اما انتظار دارد سقف فروش خدمات تبلیغاتی خود را در سال 2014 دست کم به یک میلیارد دلار افزایش دهد. اخبار اولیه همکاری توییتر و اپل کافی بود تا تحلیلگران نیز دست به کار شده و تحلیل‌های خود را از این همکاری مطرح کنند.

به طور مثال، محققان شرکت EMaker پیش‌بینی کردند که در سال 2014 میزان فروش تبلیغات توییتر که رقم آن تقریبا معادل کل درآمد این شرکت است، از 139 میلیون و 500 هزار دلار سال 2011 به 540 میلیون دلار در سال 2012 افزایش یابد.

بر اساس اظهارات مقامات توییتر، این شرکت مقررات سخت‌تری برای شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار وضع می‌کند. جف روزنبلام، از مدیران اجرایی در بخش تبلیغات و تقاضا برای آگهی‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر و گوگل گفت: در صورت تحقق چنین سرمایه‌گذاری هنگفتی، ارزش توییتر به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این در حالی است که پایگاه اجتماعی توییتر تلاش می‌کند متقاضیان خدمات تبلیغاتی بخش بیشتری از بودجه خود را صرف هزینه‌های تبلیغاتی این شبکه اینترنتی کنند. این پایگاه اجتماعی که اولین پیشنهاد تبلیغاتی خود را در سال 2010 مطرح کرد، اخیرا خدمات تبلیغاتی تلفن همراه خود را توسعه داده است.

نسترن صائبی / Reuters

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed