شبکه اجتماعی توییتر در سال 2014 از محل تبلیغات یک میلیارد دلار درآمدزایی خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، دو نفر که گفته میشود از وضعیت درآمدزایی شرکت توییتر آگاهی دارند به بلومبرگ گفتهاند که در سال 2014 این شبکه اجتماعی درآمد خود را از محل تبلیغات به یک میلیارد دلار افزایش خواهد داد.
آنها معتقد هستند که تا پیش از فرا رسیدن نهمین سالگرد تاسیس توئیتر این درآمد تبلیغاتی محقق خواهد شد.
این پیشبینی در حالی صورت میگیرد که رقیب توییتر یعنی فیسبوک که تنها هشت سال از عمرش میگذرد در سال 2011 درآمد تبلیغاتی سه میلیارد دلاری را ثبت کرده است.