تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- ۲۰ درصد ترافیک وب در اختیار تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند
- مایکروسافت شبکه اجتماعی «سوشیال» را راه‌اندازی کرد
- تلاش اوراکل برای تقویت جایگاه خود در صنعت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
- درخواست مایکروسافت از موتورهای جست‌وجو
- همایش روز رسانه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود
- قوانین جدید سانسور اینترنت در چین
- کارکنان رسانه‌ای کره‌جنوبی علیه سانسور رسانه‌ای اعتصاب کردند
- گردهمایی «دانش ارتباطات و جامعه ایرانی: سیاست‌های ارتباطی و چشم‌اندازهای آینده» برگزار می‌شود
- همایش فلسفه ارتباطات و چالش‌های ارتباط پژوهی در جهان معاصر
- ساعت مچی که پیامک دریافت می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 7 خردادماه 1391  

 

تلاش اوراکل برای تقویت جایگاه خود در صنعت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 
 

شرکت اوراکل در تلاش برای ورود به صنعت بازاریابی در دنیای شبکه‌های اجتماعی اخیراً شرکت ویرچو را خریداری کرده است.  

 
 

شرکت اوراکل در تلاش برای ورود به صنعت بازاریابی در دنیای شبکه‌های اجتماعی اخیراً شرکت ویرچو را خریداری کرده است.

شرکت ویرچو در زمینه طراحی و تولید راهکارهای مدیریت روابط اجتماعی فعالیت می‌کرد.

به گزارش وب‌سایت همکاران سیستم، شرکت ویرچو به کسب و کارهای مشتری خود کمک می‌کند تا پیام‌ها و تبلیغات خود را در محیط شبکه‌های اجتماعی محبوبی مثل فیس بوک، پینترست، توییتر، یوتیوب و گوگل پلاس نشر دهند.

شرکت اوراکل قصد دارد خدمات عرضه شده از سوی ویرچو را با قابلیت‌های خود در زمینه مدیریت و تحلیل داده‌ها ترکیب کند.

اوراکل ابراز امیدواری کرده است که این ترکیب باعث افزایش بینش و آگاهی مشتریان درخصوص تاثیر واقعی کمپین‌های تبلیغاتی در محیط شبکه‌های اجتماعی شود.

بر اساس این گزارش شرکت ویرچو عمدتاً در زمینه راه‌اندازی کمپین‌های تبلغاتی در محیط شبکه‌های اجتماعی و تحلیل نتایج آنها تخصص دارد.

این راهکار‌ها به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود وارد یک رابطه اجتماعی شخصی‌تر شوند.

ویرچو این خدمات را به وسیله پلت فرمی به نام مدیریت روابط اجتماعی (SRM) انجام می‌دهد.

اوراکل انتظار دارد این قرار داد در سه ماه آینده نهایی شود.
ظاهراً قرار است شرکت ویرچو تا آن زمان به صورت یک شرکت مستقل به کار خود ادامه دهد.

این دو شرکت جزییات بیشتری را در مورد این معامله فاش نکرده‌اند.
اما وب سایت TechCrunch که به انتشار اخبار مرتبط با فناوری‌های آی تی می‌پردازد، قیمت خرید ویرچو را ۳۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed