تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- تلویزیون در ۲۰۲۰
- شبکه‌های اجتماعی آنلاین: افزایش کاربران، رشد تبلیغات
- فستیوال ری‌پابلیکا ۲۰۱۲ در آلمان
- انقلاب در دنیای پردازش ابری
- ویکی‌پدیا آخرین سنگر ماست
- کتاب جدید: نظریه سواد رسانه‌ای
- مورداک صلاحیت اداره رسانه‌های بزرگ را ندارد
- ورود مخفیانه اوباما به افغانستان توسط کاربران توییتر برملا شد
- شکست مایکروسافت برای فروش موتور جستجوی بینگ به فیس‌بوک
- آغاز ثبت نام هفتمین دوره کارگاه های آموزشی مدرسه همشهری

 

گروه خبری: دنیای کتاب

تاریخ ارسال: جمعه، 15 اردیبهشتماه 1391  

 

کتاب جدید: نظریه سواد رسانه‌ای

 
 

نوشته‌ی جیمز پاتر با ترجمه‌ مشترک ناصر اسدی، محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی 

 
 

کتاب «نظریه سواد رسانه‌ای» نوشته جیمز پاتر از سوی انتشارات سیمای شرق در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

«نظریه سواد رسانه‌ای» نوشته‌ی جیمز پاتر با ترجمه‌ مشترک ناصر اسدی، محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی توسط انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

جیمز پاتر استاد گروه ارتباطات در دانشگاه کالیفرنیاست. پاتر دارای دکترا در زمینه نظریه ارتباطات و فناوری سامانه‌های آموزشی است. وی همچنین به عنوان سردبیر مجله رسانه‌های الکترونیک نیز فعالیت کرده و نویسنده بسیاری از موضوعات چون سواد رسانه‌ای، خشونت رسانه‌ای، و چگونه می‌توانید پژوهش ارتباطی خود را چاپ کنید، و 11 اسطوره خشونت رسانه‌ای در نشریه‌هاست.

این کتاب شامل 12 فصل است که در چهار بخش گنجانده شده به رشته تحرح در آمده است.

مترجمان این کتاب در بخشی از مقدمه خود بر این اثر عنوان داشته‌اند: «از زمانی که رسانه‌های جمعی جایگاه خود را به عنوان گسترده‌ترین و قوی‌ترین مرجع معتبر یافته‌اند، کمتر کسانی را می‌توان یافت که در نگرش و رفتار خود از آن‌ها تأثیر نپذیرفته باشند. با رشد و گسترش روزافزون فناوری‌های اطلاعاتی، این تاثیرگذاری گسترده‌تر و پایدارتر هم می‌شود.»

نظریه سواد رسانه‌ای، تعریف اصطلاحات کلیدی مرتبط با آن، ساختارهای اساسی دانش، فرآیندهای ذهنی درگیر با معنایابی، پالایش اطلاعات، فرآیندهای شناختی پیام‌های رسانه‌ای از مهمترین موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

نظریه سواد رسانه‌ای در تیراژ 2 هزار نسخه، 346صفحه و با قیمت 10 هزارتومان منتشر شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed