تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گسترش تبلیغات بر روی فناوری‌های همراه توسط توئیتر
- همکاری ویکی‌لیکس و هکرهای ناشناس برای افشای اسرار دولت آمریکا
- کاربران اینترنت زیرک‌تر می‌شوند یا ابله‌تر؟
- تاجیکستان هم فیس‌بوک را فیلتر کرد
- تلاش آمریکا برای استرداد مالک سایت مگاآپلود
- غلام‌رضا آذری: ۱۲ مکتب در حوزه فلسفه رسانه و ارتباطات وجود دارد
- صد و یازدهمین شماره ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات منتشر شد
- تصاویر بخش جدیدی از دیوار چین که گوگل کشف کرد
- قیمت بلیت پردیس‌های سینمایی شش هزار تومان شد
- دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای تأسیس می‌شود

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: سه شنبه، 16 اسفندماه 1390  

 

گسترش تبلیغات بر روی فناوری‌های همراه توسط توئیتر

 
 

شبکه اجتماعی توئیتر تصمیم گرفته است برنامه تبلیغاتی خود را بر روی آی‌فون و فناوری‌های همراه آندرویدی افزایش دهد. 

 
 

وب‌سایت خبری همکاران سیستم - شبکه اجتماعی توئیتر تصمیم گرفته است برنامه تبلیغاتی خود را بر روی آی‌فون و فناوری‌های همراه آندرویدی افزایش دهد.

شرکت توئیتر که تاکنون از راه فروش توئیت‌ها و حساب‌های تبلیغاتی به کسب‌وکارهای مختلف کسب درآمد می‌کرد، حالا تصمیم گرفته این دو شیوه تبلیغاتی خود را بر روی آی‌فون و گوشی‌ها و رایانه‌های لوحی آندرویدی نیز به اجرا بگذارد.

توئیتر هم اکنون دارای صد میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است که بیش از ۵۵ درصد از آنها از خدمات این شبکه اجتماعی بر روی گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند.
این رقم در مورد ۸۰۰ میلیون کاربر فیس‌بوک ۸۵ درصد است. فیس‌بوک نیز اعلام کرده قصد دارد تبلیغات خود بر روی فناوری‌های همراه را گسترش دهد.

هم اکنون کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با پرداخت مبالغی به توئیتر آگهی‌های تبلیغاتی خود را بر روی پلت‌فرم پیام‌رسانی آنلاین این شبکه اجتماعی پخش کنند.

صاحبان آگهی‌های تبلیغاتی باید پیام یا توئیت تبلیغاتی خود را حداکثر در ۱۴ حرف خلاصه کنند و به دنبال‌کنندگان اعضا و کاربران توئیتر بفرستند. کارشناسان ارزش تبلیغاتی توئیتر را ۸ میلیارد دلار برآورد می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed