تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 4 اسفندماه 1390  

 

پیش‌بینی اکران فیلم‌های نوروز ۱۳۹۱

 
 

«چه فیلم‌هایی و با چه موضوعاتی نوروز 91 روی پرده سینما‌ها می‌روند؟»، ایسنا طبق شنیده‌ها و پیش‌بینی‌های مختلف، موضوع شش فیلم احتمالی برای اکران نوروزی را بررسی می‌کند. 

 
 

«چه فیلم‌هایی و با چه موضوعاتی نوروز 91 روی پرده سینما‌ها می‌روند؟»، ایسنا طبق شنیده‌ها و پیش‌بینی‌های مختلف، موضوع شش فیلم احتمالی برای اکران نوروزی را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، «گشت ارشاد» فیلم جدید سعید سهیلی، یکی از گزینه‌های اکران نوروزی سال 91 است.

«گشت ارشاد» از ابتدای شروع فیلم‌برداری آن مورد توجه مخاطبان سینما بود و آنها منتظر بودند ببینند که این فیلم با نامی که روی آن گذاشته شده، چه موضوعی را طرح می‌کند.

علاوه بر نام فیلم، در «گشت ارشاد» حمید فرخ‌نژاد و پولاد کیمیایی با گریمی متفاوت بازی می‌کنند و جمشید هاشم‌پور و نیوشا ضیغمی هم در کنار آنان به ایفای نقش می‌پردازند که می‌تواند مخاطب را به سینما بیاورد.

این فیلم که در بخش سودای سیمرغ سی‌امین جشنواره فیلم فجر قرار داشت، فقط توانست دیپلم افتخار بهترین موسیقی را دریافت کند.

«گشت ارشاد» داستان سه جوان جنوب شهری را روایت می‌کند که برای به دست آوردن مبلغی پول دست به کار خطرناکی می‌زنند.

«تلفن همراه رییس‌جمهور» از دیگر فیلم‌هایی است که شنیده می‌شود احتمالا نوروز 91 اکران شود.

این فیلم نیز مانند «گشت ارشاد» به دلیل نامی که برای آن انتخاب شده است از ابتدای شروع فیلم‌برداری مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان سینما قرار گرفته بود.

در این فیلم که علی عطشانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است، مهدی هاشمی در نقش اصلی و به عنوان کسی که تلفن همراه رییس جمهور را به شکل اتفاقی خریداری می‌کند، بازی کرده است.

بهناز جعفری هم به عنوان زن خانواده و نقش مکمل در فیلم بازی می‌کند و در سی‌امین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

نیکی کریمی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

«تلفن همراه رییس جمهور» فیلمی اجتماعی است که درون مایه‌ای طنز دارد.

«انتهای خیابان هشتم» به کارگردانی علیرضا امینی هم از فیلم‌هایی است که شنیده می‌شود در اکران عید نوروز 91 نمایش داده ‌شود، این فیلم قرار بود در بیست‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند اما به گفته سید علیرضا سجادپور ـ ‌مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد ـ «از آنجا که صاحبان این فیلم اصلاحاتی که از آنها خواسته شده بود را به موقع و کامل انجام ندادند امکان حضور این فیلم در جشنواره فجر وجود نداشت».

در «انتهای خیابان هشتم» که موضوعی اجتماعی دارد حامد بهداد، ترانه علیدوستی، صابر ابر، محمدرضا غفاری، مهدی ماهانی، الهه حصاری و ... بازی می‌کنند.

فیلم داستان نیلوفر و خانواده‌اش است که باید در مدت 3 روز مبلغ زیادی را تهیه کنند اما هرچه زمان می‌گذرد، «نیلوفر» متوجه می‌شود که سرنوشت دیگری پیش روی اوست. در این بین اتفاقاتی می‌افتد و... .

«قلاده‌های طلا» که از آن به عنوان سیاسی‌ترین فیلم سی‌سال پس از انقلاب اسلامی یاد می‌شود، حاشیه‌های فراوانی را هنگام ساخت داشت و حتی در جریان سی‌امین جشنواره فیلم فجر، شلوغ‌ترین سانس را در برج میلاد به خود اختصاص داد.

«قلاده‌های طلا» با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، محمود عزیزی و چند بازیگر دیگر به حوادث پس از انتخابات 88 می‌پردازد و همانطور که در ایام جشنواره مشخص بود به نظر می‌رسد یکی از پر مخاطب‌ترین فیلم‌های سال‌ آینده باشد.

«زندگی خصوصی» یکی دیگر از فیلم‌های سیاسی مطرح برای اکران نوروزی است. این فیلم که دومین ساخته حسین فرحبخش است امسال در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر قرار داشت و در پایان فرهاد اصلانی بازیگر نقش اول آن توانست برای بازی‌ در این فیلم و «خرس»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.

این فیلم از جمله فیلم‌های سیاسی است که سال گذشته ساخته شد و با بازی فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، سعید نیک‌پور و کاظم هژیرآزاد درباره زندگی خصوصی ابراهیم کیانی و رازهای زندگی اوست و تلاش برای مکتوم نگهداشتن آنها او را گرفتار برزخی غریب می‌کند.

شنیده می‌شود که احتمال اکران یک فیلم کودک و نوجوان هم در نوروز 91 هست؛ «فتیله و ماه‌پیشانی» به کارگردانی آرش معیریان که در جشنواره فیلم کودک حضور داشت برای اکران نوروزی آماده می‌شود.

در این فیلم محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی (گروه فیتیله)، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند، سیروس گرجستانی و اصغر سمسارزاده نقش‌های اصلی را عهده‌دار هستند.

البته در میان گزینه‌های اکران نوروزی از فیلم‌های دیگری مانند «تهران 1500» بهرام عظیمی، «نارنجی‌پوش» داریوش مهرجویی و «ضدگلوله» مصطفی کیایی نیز نام‌ برده می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed