تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: شنبه، 29 بهمنماه 1390  

 

توئیتر راهکار تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط عرضه می‌کند

 
 

شبکه اجتماعی توئیتر از عرضه اولین راهکار تبلیغاتی خود برای کسب و کارهای کوچک و متوسط خبر داده است. توئیتر راهکار تبلیغاتی جدید خود را با همکاری شرکت خدمات مالی امریکن اکسپرس عرضه خواهد کرد. 

 
 

وب‌سایت همکاران سیستم - شبکه اجتماعی توئیتر از عرضه اولین راهکار تبلیغاتی خود برای کسب و کارهای کوچک و متوسط خبر داده است. توئیتر راهکار تبلیغاتی جدید خود را با همکاری شرکت خدمات مالی امریکن اکسپرس عرضه خواهد کرد.

امریکن اکسپرس اعلام کرده است افرادی که از کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند اولین کسانی خواهند بود که می‌توانند از راهکار تبلیغاتی توئیتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده کنند. این شرکت در تلاش است تا این خدمات را در ماه مارس سال جاری عرضه کند.

کسب و کارهای کوچک خواهند توانست از راهکار تبلیغاتی توئیتر برای جلب مشارکت بیشتر مشتریان فعلی خود و دستیابی به مشتریان جدید‌تر استفاده کنند.

این اولین بار است که توئیتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط راهکارهای تبلیغاتی ارائه می‌دهد. این شبکه اجتماعی هم اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد. این کسب و کار‌ها از طریق راهکار جدید توئیتر می‌توانند برد پیام‌های تبلیغاتی خود را در میان این کاربران افزایش دهند.

هم اکنون دست اندرکاران تبلیغات اقبال زیادی نسبت به شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند. بنا بر یافته‌های پژوهشی که در اکتبر ۲۰۱۱ منتشر شد، کاربران یک پنجم وقت خود را در دنیای آنلاین صرف بازدید از شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی هم اکنون ۸۲ درصد از کاربران ۱۵ ساله به بالا را در اختیار خود دارند. شرکت پژوهشی کام اسکور نیز این رقم را در سراسر جهان 1.2 میلیارد نفر اعلام کرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed