تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 29 بهمنماه 1390  

 

یکپارچه‌سازی گوگل‌پلاس و یوتیوب

 
 

شرکت گوگل در ابتکاری جدید وب‌سایت اشتراک ویدئویی یوتیوب را با شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس یکپارچه کرده است. 

 
 

وب‌سایت همكاران سیستم - شرکت گوگل در ابتکاری جدید وب‌سایت اشتراک ویدئویی یوتیوب را با شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس یکپارچه کرده است.

یکپارچه‌سازی یوتیوب و گوگل‌پلاس به کاربران یوتیوب اجازه می‌دهد حساب‌های گوگل‌پلاس خود را بر روی شبکه اشتراک ویدئویی تبلیغ کنند و کاربران گوگل‌پلاس نیز در مقابل می‌توانند در فیدهای گوگل‌پلاس خود درباره ویدئوهای یوتیوب اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت eweek گوگل هم‌اکنون به کاربران خود اجازه داده است تا پروفایل خود بر روی گوگل‌پلاس یا دیگر شبکه‌های اجتماعی را در کانال‌های یوتیوب خود به نمایش بگذارند.

منظور از کانال‌های یوتیوب صفحه ویژه هر کاربر روی این شبکه اشتراک ویدئویی است.

گوگل انتظار دارد یکپارچه‌سازی یوتیوب و گوگل‌پلاس باعث افزایش بازدیدکنندگان از ویدئوهای یوتیوب شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کاربران یوتیوب به طور متوسط ۱۵ دقیقه از وقتشان را در روز صرف تماشای ویدئوهای این وب‌سایت می‌کنند.
اما گوگل تلاش می‌کند یوتیوب را جایگزین شبکه‌های تلویزیونی ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس،‌ ای‌بی‌سی و فاکس کند و از این طریق این زمان را از ۱۵ دقیقه به ۵ ساعت افزایش دهد.

این غول جست‌وجوگر برای افزایش مخاطبان یوتیوب دست به اقدامات دیگری نیز زده است که از آن جمله می‌توان به انتشار محتوا‌ها و مطالب حرفه‌ای و طراحی نرم‌افزاهای کاربردی یوتیوب بر روی تلویزیون گوگل (Google TV) اشاره کرد.

گوگل از‌‌ همان بدو عرضه خدمات گوگل‌پلاس تلاش می‌کرد این شبکه اجتماعی را با یوتیوب یکپارچه کند.

مثلاً کاربران گوگل‌پلاس از‌‌ همان ابتدا می‌توانستند ویدئوهای یوتیوب را با دوستان، خانواده یا همکاران خود به اشتراک بگذارند.

اما به اشتراک گذاشتن پروفایل کاربران گوگل‌پلاس بر روی یوتیوب قابلیت جدیدی از سوی گوگل است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed