تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 27 بهمنماه 1390  

 

Nimble 2.0 یکپارچه با شبکه‌های اجتماعی

 
 

Nimble 2.0 به شرکت‌های کاربر اجازه می‌دهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود، در خارج از محیط این برنامه، با محتوای راهکار نرم‌افزاری خود تلفیق کنند. 

 
 

وب‌سایت خبری همکاران سیستم - Nimble 2.0 به شرکت‌های کاربر اجازه می‌دهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود، در خارج از محیط این برنامه، با محتوای راهکار نرم‌افزاری خود تلفیق کنند.

شرکت نیمبل (Nimble) که طراح و عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب‌وکارهای کوچک است، اخیراً راهکار نرم‌افزاری خود را با شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی یکپارچه کرده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت Zdnet نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت که Nimble 2.0 نام دارد به شرکت‌های کاربر اجازه می‌دهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود را که خارج از محیط این برنامه صورت می‌گیرد با محتوای راهکار نرم‌افزاری خود تلفیق کنند.

قابلیت جدید این نرم‌افزار کاربران را قادر می‌کند راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با پیام‌هایی که بر روی شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توئیتر، گوگل‌پلاس و غیره منتشر می‌شود، یکپارچه و هماهنگ کنند.

یکپارچه‌سازی این نرم‌افزار با شبکه‌های اجتماعی در واقع باعث تسهیل فرایند ارتباط هم از سوی شرکت‌ها و هم از سوی مشتریان آنها می‌شود.

این قابلیت به طرفین ارتباط کمک می‌کند اطلاعات مربوط به یکدیگر را که بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، از دست ندهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه به روز شده نرم‌افزار CRM شرکت نیمبل یکپارچه شدن با پلت‌فرم بازاریابی اجتماعی هات‌اسپات (Hot Spot) است.
این قابلیت به متصدیان بازاریابی و تیم‌های فروش کمک می‌کند فعالیت‌های بازاریابی خود را در محیط نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دنبال کنند.

گفتنی است هم اکنون حدود ۳ هزار نفر در بیش از ۲۸۰۰ شرکت در آمریکا از راهکارهای نرم‌افزاری شرکت نیمبل استفاده می‌کنند.

این شرکت راهکارهای خود را به صورت خدمات نرم‌افزاری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مشتریان هم در ازای استفاده از این راهکار‌ها ماهیانه ۱۵ دلار به عنوان حق اشتراک به این شرکت می‌پردازند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed