تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: یکشنبه، 23 بهمنماه 1390  

 

مروری بر جدیدترین سیستم‌های عامل‌

 
 

سالهای دوری نیست که سیستم‌های عامل‌ جای خود را در تلفن‌های هوشمند پیدا کرده‌اند و هر روز و هر ماه جدیدترین نسخه‌های آن به بازار جهانی ارائه می‌شود. 

 
 

سالهای دوری نیست که سیستم‌های عامل‌ جای خود را در تلفن‌های هوشمند پیدا کرده‌اند و هر روز و هر ماه جدیدترین نسخه‌های آن به بازار جهانی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق یک ویدیوی منتشر شده، ویندوز فون 8 مایکروسافت از فناوری ارتباط میدان نزدیک (NFC) و به اشتراک‌گذاری محتوا با رایانه‌ها و تبلت‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه مایکروسافت، اجزای بسیاری را با ویندوز 8 که سیستم عامل جدید رایانه‌ و تبلت‌هاست و به تولیدکنندگان امکان استفاده مجدد از کدشان را هنگام انتقال برنامه‌های کاربردی می‌دهد، سهیم خواهد بود.

ویندوز فون 8 موسوم به 'Apollo' است و با توجه به اینکه پس از سیستم عامل 'Tango' عرضه می‌شود، نسخه به روز شده بعدی ویندوز فون 7 به شمار می‌رود.

سیستم عامل بادا

چندی پیش سامسونگ اعلام کرده بود که نسخه جدید سیستم عامل خود به نام بادا 2.0 SDK را عرضه می‌کند.

سیستم عامل جدید بادا 2.0 SDK نسبت به نسخه قبلی خود دارای امکانات بیش‌تری است؛ به عنوان مثال با آن می‌توان از چندین برنامه به‌طور همزمان استفاده کرد (multi-tasking) و دارای قابلیت تشخیص از روی صداست و از فلش و HTML5 پشتیبانی می‌کند.

تلفن سامسونگ با سیستم عامل ویندوز

شرکت سامسونگ الکترونیکس همچنین اعلام کرده می‌خواهد تلفن هوشمند جدیدی را عرضه کند که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت عمل ‌کند.

این گوشی سامسونگ که توسط نرم‌افزار ویندوز فون مانگو عمل خواهد کرد، یک دستگاه 3.7 اینچی و دارای یک پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی است و قرار است سامسونگ، دو مدل از نسخه‌ی نسل بعدی تلفن هوشمند گالکسی آندرویدی که در یک شبکه‌ی سریع‌تر اجرا خواهد شد را در بازار خانگی خود عرضه کند.

سهم 43درصدی سیستم عامل اندروید

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که سیستم عامل اندروید گوگل در ماه اوت 43 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

بر اساس بررسی‌های جدید شرکت نیلسن، سیستم عامل اندروید 43 درصد سهم بازار را در ماه اوت به خود اختصاص داده و سیستم عامل iOS شرکت اپل 28 درصد از سهم این بازار را در اختیار دارد.

سهم سیستم عامل iOS در ماه ژوییه و اوت یکسان بود و برروی 28 درصد ثابت ماند. این درحالی است که سهم سیستم عامل تلفن‌های هوشمند بلک‌بری از 19 درصد به 18 درصد سقوط کرد.

حمایت HTC از ویندوز فون

HTC، غول تایوانی ساخت تلفن هوشمند، از سیستم عامل ویندوز فون حمایت و اعلام کرد آینده بازار تلفن هوشمند در اختیار این سیستم عامل خواهد بود و محبوبیت ویندوز فون 7 از اندروید هم بیش‌تر می‌شود.

مدیر HTC، در این باره گفته معتقدیم ویندوز فون 7 درنهایت محبوب‌تر از سایر پلت‌فرم‌ها شود و حتی از سیستم عامل اندروید پیش بیفتد.

جدیدترین تلفن‌های هوشمند HTC که دارای سیستم عامل ویندوز فون هستند و به بازار عرضه شده‌اند عبارتند از the HTC TITAN و HTC Radar هستند.

سیستم عامل جدید گوگل در رقابت با آیفون

شرکت سامسونگ هم می‌خواهد با امید به وجود سیستم امنیتی تشخیص چهره، فروش نخستین تلفن همراه خود با سیستم عامل جدید گوگل را به منظور رقابت با آیفون اپل آغاز کند.

گالکسی نکسوس سامسونگ با نرم‌افزار آیس کریم سندویچ عمل می‌کند و هم‌چنین دارای فناوریtalk-to-type، ابزارهای ویرایش تصویر، جست‌وجوی آفلاین برای ای‌میل‌ها و پشتیبانی از پرداخت‌های تلفن همراه است.

سیستم عامل جدید آندروید با نام کد آیس‌کریم

شرکت اچ تی سی هم اعلام کرد که سیستم عامل آیس کریم سندویچ شرکت گوگل را در هشت تلفن هوشمند در سال 2012 اجرا خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده است تلفن‌هایی که آندروید 4.0 را دریافت می‌کنند شامل HTC Vivid ،Sensation XL ،Sensation XE ،EVO 3D ،EVO Design 4G ،Amaze 4G و Rezound هستند.

سیستم عامل جدید آندروید 4.0 با نام کد آیس‌کریم سندویچ دارای قابلیت ایجاد فولدرهای برنامه‌های کاربردی از جمله مشاهده فهرست و حرکت کردن برنامه‌های کاربردی در حال اجرا، ذخیره ای‌میل‌ها برای جست‌وجوی آفلاین، تعیین محدودیت‌های اطلاعاتی تلفن همراه، آندروید بیم برای انتقال اطلاعات به کاربر دیگر و یک قابلیت جدید آنلاک کردن این تلفن از طریق فناوری تشخیص چهره است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed