تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: شنبه، 22 بهمنماه 1390  

 

ضریب نفوذ تلفن همراه کشور سال گذشته 49.8 درصد بود

 
 

کشور ایران در سال 89 با داشتن جمعیتی نزدیک به 75 میلیون نفر، ضریب نفوذی معادل 49.8 درصد در تلفن همراه داشت.  

 
 

کشور ایران در سال 89 با داشتن جمعیتی نزدیک به 75 میلیون نفر، ضریب نفوذی معادل 49.8 درصد در تلفن همراه داشت.

به گزارش ایسنا، مرکز آمار ایران گزارشی را از کاربران اینترنت در سال 89 به چاپ رساند که با توجه به آن ضریب نفوذ تلفن همراه و رایانه در سال 89 مشخص شده است.

در سال 89 کل جمعیت کشور 74 میلیون و 837 هزار و 792 بوده است که 53 میلیون و 891 هزار و 481 نفر جمعیت شهری و 20 میلیون و 946 هزار و 311 نفر جمعیت روستایی بوده‌اند.

جمعیت دارای تلفن همراه شهری‌ها در این گزارش 30 میلیون و 223 هزار و 926 و روستایی‌ها هفت میلیون و 65 هزار و 674 برآورد شده است که جمعا از ضریب نفوذ 49.8 درصدی تلفن همراه در کشور حکایت دارد و در بازه شهری نیز ضریب نفوذ به میزان جمعیت 56.1 و روستایی نیز 33.7 بوده است.

اما در حوزه جمعیت استفاده کننده از رایانه 16 میلیون و 537 هزار و 98 نفر از استفاده کنندگان شهری، یک میلیون و 904 هزار و 97 استفاده کننده روستایی بوده‌اند که در مجموع جمعیت 18 میلیون و 441 هزار و 195 نفری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

همچنین با نسبتی از استفاده‌کنندگان رایانه به میزان جمعیت‌شان می‌توان دریافت که نفوذ رایانه در کشور ضریبی معادل با 24.6 درصد داشته است و همین نسبت برای شهری و روستایی نیز به ترتیب 30.7 و 9.1 درصد بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed