تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 13 بهمنماه 1390  

 

کودکان بریتانیایی بدون اینترنت غمگینند

 
 

مطالعه ای جدید نشان می دهد کودکان بریتانیایی کوچکتر از 12 سال سن، بدون دسترسی به اینترنت احساس ناراحتی و اندوه می کنند.  

 
 

مطالعه ای جدید نشان می دهد کودکان بریتانیایی کوچکتر از 12 سال سن، بدون دسترسی به اینترنت احساس ناراحتی و اندوه می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، 49 درصد از کودکان بریتانیایی 12 ساله و کوچکتر بدون دسترسی به اینترنت احساس اندوه خواهند کرد در حالی که یک نفر از هر پنج کودک بدون اینترنت احساس تنهایی را تجربه خواهند کرد. محققان در پروژه "آینده دیجیتال" بر روی هزار نوجوان بریتانیایی هشت تا 16 ساله مطالعه کردند تا درباره تاثیر اینترنت بر روی زندگی این نوجوانان اطلاعاتی به دست آورند. نتایج این بررسی ها نشان داد ارتباط عاطفی به اینترنت در میان نوجوانان قدرت بسیار بالایی دارد.

60 درصد داوطلبان 12 تا 16 ساله اعلام کردند که بدون اینترنت احساس اندوه خواهند کرد در حالی که 48 درصد از آنها اعلام کردند بدون دسترسی به اینترنت احساس تنهایی می کنند. این نظرسنجی همچنین نشان می دهد کودکان دوساله آی-پد خانواده را در تسلط خود در آورده اند و نوجوانان پرمصرفترین کاربران ابزارهای الکترونیکی قابل حمل به شمار می روند.

مدیر شرکت Intersperience، شرکتی که این نظرسنجی را برگزار کرده است می گوید: این حقیقت که کودکان چنین ارتباط قدرتمند عاطفی با اینترنت دارند معمولا به عنوان رویدادی منفی در نظر گرفته می شود، اما در اصل این حقیقت برای نسلی که زندگی اجتماعی اش قالبی آنلاین به خود گرفته امری کاملا طبیعی به شمار می رود. مانند این است که تلفن را از نسلهای قدیمی تر دور کنیم، به این شکل این افراد نیز احساس تنهایی و اندوه خواهند کرد.

بر اساس گزارش تلگراف، کودکان کوچکتر از 12 سال در این نظر سنجی به عنوان کاربران خبره اینترنت معرفی شدند زیرا 74 درصد از آنها به بازی های آنلاین مشغولند، 65 درصد از آنها از اینترنت برای انجام تکالیف مدرسه استفاده می کنند، و بیش از یک سوم از آنها در اینترنت به خرید و فروش کالاهای مختلف می پردازند. نوجوانان همچنین برای کنترل قیمت انواع لباسها و دیگر اقلام مرتبط با مد روز به اینترنت مراجعه می کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed