تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: جمعه، 23 دیماه 1390  

 

پشت پنجره من: شبکه اجتماعی برادران وارنر برای اشتراک عکس

 
 

در حالی‌که هم اکنون وب سایت‌های زیادی برای اشتراک عکس وجود دارد، شرکت برادران وارنر، از بزرگ‌ترین شرکت‌های فیلمسازی جهان هم وارد این میدان شده و تصمیم گرفته است شبکه اجتماعی جدیدی راه اندازی کند.  

 
 

همکاران سیستم - در حالی‌که هم اکنون وب سایت‌های زیادی برای اشتراک عکس وجود دارد، شرکت برادران وارنر، از بزرگ‌ترین شرکت‌های فیلمسازی جهان هم وارد این میدان شده و تصمیم گرفته است شبکه اجتماعی جدیدی راه اندازی کند. کاربران به کمک این شبکه اجتماعی خواهند توانست عکس‌های مورد علاقه خود را بین فناوری‌های مختلفی از جمله تلویزیون، رایانه و گوشی‌های هوشمند به اشتراک بگذارند.

این شبکه اجتماعی «پشت پنجره من» نام دارد و کاربران از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شبکه ایمیل خود را در آنجا ثبت کنند تا به محض راه اندازی این شبکه بتوانند عکس‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

به گزارش سایت Digital trends، شرکت برادران وارنر به احتمال زیاد راه اندازی این شبکه اجتماعی را در نمایشگاه محصولات الکترونیک شهر لاس وگاس رسماً اعلام خواهد کرد. این شرکت هم اکنون یک وب سایت یک صفحه‌ای به آدرس www.outmywindow.com راه اندازی کرده است که در آن به معرفی و تبلیغ شبکه اجتماعی خود پرداخته است: «منظره مورد علاقه خود را با سرعت زندگی به اشتراک بگذارید. یک عکس کامل و اشتیاقی برای به اشتراک گذاشتن آن. از نگاه من به نگاه تو. از گوشی من به تلویزیون تو. با «پشت پنجره من» عکس‌های ما همیشه داستان زندگیمان را به هم خواهد بافت.»

شرکت برادران وارنر در این وب سایت اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی قابلیت سازگاری با حساب‌های گوگل و فیس بوک را خواهد داشت. همچنین قرار است قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم و ارتقای کیفیت عکس‌ها از طریق نرم افزارهای ویرایش عکس به این شبکه اجتماعی افزوده شود. احتمالاً کاربران خواهند توانست بعد از آپلود عکس خود، آن را با استفاده از نرم افزارهای تحت وبی که این شبکه اجتماعی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ویرایش کنند و کیفیت آن را ارتقا دهند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم نیز این حدس را به ذهن متبادر می‌کند که شرکت برادران وارنر می‌خواهد با یوتیوب رقابت کند و یا از عرضه نسخه دیجیتال فیلم‌های خود بر روی این شبکه اجتماعی کسب درآمد کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed