تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 7 دیماه 1390  

 

یوتیوب؛ درآمد میلیاردی، بازدیدهای یک تریلیونی

 
 

وب سایت یوتیوب اعلام کرده است ویدئوهایش در سال ۲۰۱۱ یک تریلیون بار دیده شده است. 

 
 

وب‌سایت خبری همکاران سیستم - وب سایت یوتیوب اعلام کرده است ویدئوهایش در سال ۲۰۱۱ یک تریلیون بار دیده شده است.

به این ترتیب بنا بر اعلام این وب سایت به طور متوسط هر فردی بر روی کره زمین ۱۴۰ ویدئو از این وب سایت را تماشا کرده است.

یوتیوب که هم اکنون فهرست پربیینده‌ترین ویدئوهای خود را منتشر کرده، ادعا کرده است در هر دقیقه حدود ۴۸ ساعت ویدئو بر روی این وب سابت آپلود می شود.

این وب سایت در چند سال اول فقط به عنوان پایگاهی برای اشتراک ویدئوهای کاربران مشهور بود.

اما حالا برنامه‌ها و فیلم‌های اکثر شبکه‌های تلویزیونی بر روی یوتیوب پخش می‌شود که انتظار می‌رود از این راه بینندگان بیشتری جذب آن شوند.

بینندگان بیشتر هم به معنای کسب درآمد بیشتر از راه تبلیغات است.

یکی دیگر از ابتکارات یوتیوب این است که فهرست ۱۰ آگهی تبلیغاتی پربیننده خود را نیز منتشر کرده است.

یوتیوب که وب سایت اشتراک ویدئویی گوگل است، در سال جاری ۳.۵ درصد از درآمد تبلیغاتی این غول جست‌وجوگر را تامین کرده است.
گفته می‌شود این وب سایت اشتراک ویدئویی، ماهیانه ۸۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد که از این نظر پا به پای فیس‌بوک حرکت می‌کند.

در این وب سایت ماهیانه ۲۵ میلیارد عبارت جست‌وجو می شود که این مقدار دوباره جست‌وجوهای یاهو و ۱۰ برابر جست‌وجوهایی است که در فیس بوک صورت می گیرد.

پیش‌بینی می‌شود درآمد این وب سایت در سال ۲۰۱۱ از مرز ۱.۳ میلیارد دلار فراتر رود و در سال ۲۰۱۲ با ۶۰ درصد افزایش به رقم ۲ میلیارد دلار برسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed