تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 7 دیماه 1390  

 

جشن مجازی کریسمس در خانواده‌های آمریکایی

 
 

نتایج بررسیهای پژوهشگران آمریکایی و فرانسوی نشان می دهد که 10 درصد از آمریکاییها از طریق سرویسهای ویدیو چت، کریسمس را در کنار خانواده خود جشن می گیرند.  

 
 

نتایج بررسیهای پژوهشگران آمریکایی و فرانسوی نشان می دهد که 10 درصد از آمریکاییها از طریق سرویسهای ویدیو چت، کریسمس را در کنار خانواده خود جشن می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه استنفورد با همکاری دانشگاه سوربون پاریس به بررسی نقش فناوری در برگزاری جشنهای کریسمس در میان خانواده های آمریکایی پرداختند و نشان دادند که سرویسهای "اسکایپ"، "گوگل تاک" و "فیس تایم" اپل در کنار سایر فناوریهای ارتباطات مستقیم ویدیویی موجب شده اند که خانواده ها از راه اینترنت کریسمس را درکنار هم باشند.

برپایه این بررسیها، این فناوریها به ویژه در شرایطی که خانواده ها درگیر مشکلات اقتصادی هستند و قادر به پرداخت هزینه های سفر نیستند و یا به دلیل شرایط فیزیکی، بیماری و یا بالا بودن سن امکان مسافرت در زمستان برای آنها سخت است مفید به نظر می رسند و در میان تمام این برنامه ها "اسکایپ" برای برقراری ارتباطات خانوادگی بیشترین استفاده را دارد.

از بین 300 میلیون تماس روزانه ای که هر روز در دنیا تنها از طریق اسکایپ انجام می دهد 30 میلیون تماس برای کریسمس و تنها در آمریکا است.

براساس گزارش نیویورک تایمز، در شب کریسمس 10 درصد شهروندان آمریکایی تبریکات خود را "چهره به چهره" و "رو در رو" انجام می دهند بدون اینکه یکدیگر را ملاقات کنند.

نه تنها پیامهای تبریک عید بلکه شام و ناهار کریسمس نیز می تواند به روشی مجازی برگزار شود.

به گفته این محققان، تنبلی، هزینه ها، استرس و خاطرات تلخ سفرهای گذشته از جمله مهمترین علل استقبال از ویدیوچتها است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed