تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: شنبه، 3 دیماه 1390  

 

صداوسیما ۹ سریال تلویزیونی برای نوروز ۱۳۹۱ می‌سازد

 
 

حدود سه ماه به آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی باقی ‌مانده است و شبکه‌های تلویزیونی برای ساخت مجموعه‌های نوروزی خود از مدتی قبل دست به کار شده‌اند.  

 
 

حدود سه ماه به آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی باقی ‌مانده است و شبکه‌های تلویزیونی برای ساخت مجموعه‌های نوروزی خود از مدتی قبل دست به کار شده‌اند.

به گزارش ایسنا، شبکه‌های مختلف سیما، از هم اینک برای جذب مخاطبان نوروزی دورخیز کرده‌اند و مطابق روال چند سال اخیر، بیش از یک سریال را برای پخش آماده می‌کنند.

شبکه یک

«پایتخت2» و سریالی که قرار بود مسعود ده‌نمکی برای شبکه اول بسازد، گزینه‌های شبکه اول سیما برای پخش در ایام نوروز به شمار می‌آیند. اما طبق اعلام مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه اول، «پایتخت2» به کارگردانی سیروس مقدم، گزینه‌ی نهایی شبکه اول برای پخش در نوروز 91 است. «پایتخت 2» را محسن تنابنده می‌نویسد.

شبکه دو

«سیر و سرکه» عنوان مجموعه ای از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی زاهدی‌فر به عنوان سریال نوروزی شبکه دو شناخته می‌شود.

شبکه دو پیش از این اعلام کرده بود: غلامرضا رمضانی، هادی مقدم دوست،‌حسین مهکام و شهرام شکیبا نگارش فیلمنامه سریال «سیر و سرکه» را در قالب طنز عهده‌دار هستند.

این سریال که در کنار سریال «سهمی برای دوست» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی بهروز مفید یکی از گزینه های پخش نوروز 91 است، داستان پیرزنی را روایت می کند که پسرش سال‌هاست در خارج از کشور زندگی می کند، او قرار است برای دیدن پسرش به خارج از کشور برود و به همین دلیل تصمیم می گیرد در آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت‌نام کند.

شبکه سه

شبکه سه سیما نیز در تدارک نوروزی برای مخاطبان خود،‌ سه مجموعه‌ طنز را در نظر گرفته است. سریال «به سوی خوشبختی» یا «دست بالای دست» به کارگردانی فرزاد موتمن و بازی حمید گودرزی، جواد عزتی، رضا فیض‌نوری، بیتا فرهی، مجید مشیری و مهرداد ضیایی یکی از گزینه‌های پخش در نوروز 91 از این شبکه است. این سریال را خشایار الوند در 15 قسمت نوشته و تهیه‌کنندگی آن برعهده مجید مولایی است.

محسن چگینی، تهیه‌کننده سریال «ساختمان پزشکان» نیز قرار است یک سریال را برای نوروز 91 شبکه سه بسازد. گفته می‌شود سریال جدید محسن چگینی به نام «دزد و پلیس» را مهراب قاسم‌خانی با مضمونی طنز در دست نگارش دارد.

شبکه سه سیما همچنین سریال دیگری را با عنوان «مسیر انحرافی» در مرحله‌ی تولید دارد. این سریال را بهرنگ توفیقی کارگردانی می‌کند و بازیگرانی مثل چون پوریا پورسرخ، فرزاد حسنی، پرستو گلستانی، بهنوش بختیاری و شقایق دهقان در آن بازی می‌کنند. تصویربرداری این سریال آغاز و بخش‌هایی از آن نیز ضبط شده است. پیمان عباسی فیلمنامه این سریال را نوشته است. «مسیر انحرافی» چندین مسافر یک هواپیما را به تصویر می‌کشد که هواپیمای‌شان در یک محل ناشناخته سقوط می‌کند و باید با وضع جدید خود کنار بیایند. محمد هاشمی اصل، تهیه‌کننده این سریال است.

شبکه تهران

سعید سلطانی، سریال نوروزی شبکه تهران را می‌سازد. «آرزوهای بزرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی یک طنز اجتماعی است که به تازگی وارد پیش‌تولید شده است. گروهی به سرپرستی امیر مهدی ژوله مشغول نگارش فیلمنامه هستند.

گفته می‌شود سیروس الوند نیز قرار است سریالی را برای نوروز شبکه تهران بسازد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed