تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 2 دیماه 1390  

 

شهرداری تهران برای بهبود مدیریت شهری شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌کند

 
 

شهرداری تهران درصدد راه‌اندازی شبکه اجتماعی در جهت بهبود مدیریت شهری است.  

 
 

شهرداری تهران درصدد راه‌اندازی شبکه اجتماعی در جهت بهبود مدیریت شهری است.

علی‌اصغر قائمی - مدیر عامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شبکه‌های اجتماعی که قرار بود توسط شهرداری در راستای کنترل هرچه بیش‌تر موضوعات شهری راه‌اندازی شوند، اظهار کرد: ‌این کار در دست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است چراکه اغلب موضوعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی، از نماد فرهنگی مردم یک کشور و یا اقلیم حکایت دارند.

وی تاکید کرد: امروزه احساس می‌شود که فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط مردم درک شده است و مردم خیلی سریع توانسته‌اند به تعامل با آن‌ها بپردازند.

مدیر عامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد:‌ با وجود چنین تمایلاتی، شهرداری درصدد است که با استفاده از شبکه‌هایی هم‌چون نیم‌رخ محله، دانش‌نامه محلات، گردشگری مجازی، پژوهشگران محله، تهران تیوب، هم‌اندیشی محلات و خبر مکان‌محور که یک شبکه اجتماعی به حساب می‌آیند، بتواند بازتابی از مشکلات شهری را توسط خود شهروندان داشته باشد.

قائمی درباره علت تعدد این شبکه‌ها گفت: همان طور که از عناوین شبکه‌ها پیداست، هر کدام به صورت تخصصی برروی موضوعات ویژه‌ای تمرکز دارند و هدف از راه‌اندازی چنین شبکه‌هایی به‌صورت تفکیک شده این است که وظایف مدیریت شهری به نحو احسن انجام شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed