تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مسائل صنفی

تاریخ ارسال: جمعه، 2 دیماه 1390  

 

پیشنهاد انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان: پلیس امنیتی خاص برای محیط‌های فرهنگی

 
 

سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از دیدار اعضای هیات مدیره این انجمن با معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره اتفاقات رخ داده در دفتر روزنامه ایران خبر داد.  

 
 

سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از دیدار اعضای هیات مدیره این انجمن با معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره اتفاقات رخ داده در دفتر روزنامه ایران خبر داد.

مریم پوریامین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: اعضای هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برای تعامل و تقویت ارتباط میان جامعه رسانه‌ای کشور و نیروی انتظامی با معاون اجتماعی نیروی انتظامی دیدار کردند و این دیدار در پاسخ به نامه اعضای هیات مدیره انجمن به فرمانده نیروی انتظامی در خصوص اتفاقات 30 آبان که در دفتر روزنامه ایران رخ داد و همچنین ضرورت اتخاذ تدابیر بیشتر از سوی ناجا انجام شد.

وی افزود: ‌هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن حفظ شان و جایگاه حرفه‌ای روزنامه‌نگاران و ایجاد بستر مناسب برای تامین جایگاه حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی در این دیدار به نشست، مذاکره و تعامل پرداختند و با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن تفاوت در نوع برخوردهایی که در محیط‌های فرهنگی و مطبوعاتی باید انجام شود علاقمند بودند که نیروی انتظامی در این گونه موارد و در چنین جایگاه‌هایی تدابیری بیندیشند که دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان همچنین اظهار کرد: معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز در این دیدار با تاکید بر پاسخگو بودن نیروی انتظامی در مورد تمامی موضوعات استقبال از تعامل و گفت‌وگو برای روشن شدن مسائل گفت که نیروی انتظامی پاسخگو است و از بیان روشن مطالب ابایی ندارد.

وی افزود: سردار کارگر با توجه به صحبت‌ فرمانده نیروی انتظامی سردار احمدی‌مقدم که در مورد اتفاقات رخ داده در روزنامه ایران گفته بودند که همکاران ما می توانستند با تدبیر مناسب‌تری برخورد کنند گفت که البته نیروی انتظامی صبر و تحمل بسیاری در این اتفاق از خود نشان داد.

پوریامین همچنین اظهار کرد: در این جلسه سردار محرابی رییس پلیس امنیت تهران بزرگ هم پس از نمایش فیلم وقایع رخ داده در دفتر روزنامه ایران با تشریح جزییات حادثه اظهار داشت که من در محل حادثه شخصا حضور پیدا کردم و بیش از دو ساعت با حاضرین در دفتر مدیرمسوول صحبت کردم ضمن این‌که طول زمان سه و نیم ساعته در این ماجرا نشان دهنده تدبیر و تلاش ما برای ایجاد آرامش بوده است.

سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان همچنین گفت: این انجمن در خاتمه این نشست که نشست بسیار خوبی هم بود این مطلب را مورد توجه قرار داد که هم قوه قضاییه و هم جامعه مطبوعاتی و هم نیروی پلیس باید تلاش داشته باشند که شئونات نظام جمهوری اسلامی در حیطه بین‌الملل رعایت شود و از هرگونه بدسلیقه‌گی و کج‌سلیقه‌گی پرهیز شود تا خوراکی برای رسانه‌های دشمن فراهم نشود.

وی همچنین گفت: با توجه به تحولات اخیر که در دنیا اتفاق افتاده و وجود بیداری اسلامی در کشورهای حاشیه و مسلمان و عزت و افتخار ایران برای الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران این گونه حرکت‌ها به شان نظام لطمه می‌زند و توجه به آرامش ، دقت در فعالیت و نظم در تصمیم‌گیری باعث پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

پوریامین همچنین اظهار کرد:‌ در این جلسه دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان به بیان پیشنهادی پرداخت و گفت خوب است پلیس امنیت خاص در چنین مواردی وجود داشته باشد تا اتفاقاتی که در حوزه‌های فرهنگی رخ می‌دهد را یک گروه خاص که تربیت‌های خاصی در حوزه‌های فرهنگی دیده‌اند با نشانه شناسی و درک ضرایب امنیتی محیط‌های فرهنگی بر عهده بگیرند تا شاهد برخوردهای مناسب‌تری در این گونه حوزه‌ها باشیم.

وی اعلام کرد که این پیشنهاد از سوی معاون اجتماعی نیروی انتظامی با استقبال مواجه شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed