تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: یکشنبه، 13 آذرماه 1390  

 

نرم‌افزاری که رسانه‌های اجتماعی را ابزار بازاریابی می‌کند

 
 

نسخه جدید نرم‌افزار Radian6 رسانه‌های اجتماعی را به ابزار بازاریابی تبدیل می‌کند  

 
 

وب‌سایت همکاران سیستم - شرکت Salesforce نسخه جدیدی از نرم‌افزار Radian6 ارائه داده است که شرکت‌ها و کاربران کسب‌وکارها به کمک آن می‌توانند از محتوای رسانه‌های اجتماعی برای بهبود روابط خود با مشتریانشان استفاده کنند. نسخه جدید این نرم افزار که مبتنی بر فناوری پردازش ابری است Radian6 Social Marketing Cloud نام دارد.

این نرم‌ افزار بنگاه‌ها و شرکت‌های کاربر را قادر می‌کند مکالمات صورت گرفته بین کاربران شبکه‌های و وب سایت‌های اجتماعی درباره محصولات، برند و حوزه فعالیت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و از این طریق فعالیت های اجتماعی و روابط خود با مشتریان را بهبود بخشند.

هم اکنون میلیون ها کاربر به طور روزانه از وب سایت های شبکه های اجتماعی و وب سایت یوتیوب بازدید می کنند. در این شبکه‌ها کاربران دیدگاه ها و نظرات خود درباره برند شرکت‌ها، محصولات آنها و صنایع مختلف را با هم به اشتراک می‌گذارند. در دنیای واقعی، دسترسی شرکت‌ها به این دیدگاه‌ها و نظرات غیرممکن است اما به راحتی می‌توانند این اطلاعات سودمند را در شبکه‌های اجتماعی بیابند. کار این نرم افزار هم این است که با تحلیل نظرات و مکالمات صورت گرفته بین کاربران، زمینه روابط فعالانه تر شرکت ها با مشتریانشان را فراهم می کند.

نسخه جدید Radian6 حاوی پنج ابزار مختلف است که بنگاه های اجتماعی به کمک آنها می‌توانند حجم وسیع اطلاعات موجود در رسانه‌های اجتماعی را به یک مشارکت اجتماعی موثر تبدیل کنند.

برخی از قابلیت‌های این نرم افزار به شرح زیر است:

رهگیری اجتماعی: شرکت‌ها می‌توانند با دسترسی به مکالمات صورت گرفته بین کاربران در رسانه‌های اجتماعی مثل فیس بوک، یوتیوب، وبلاگ‌ها و دیگر ابزار ارتباطی کار رهگیری و رصد مکالمات و دیدگاه‌های کاربران را در مقیاس وسیع انجام دهند.

بینش اجتماعی: این نرم افزار با تکنیک‌های هوشمند و پیچیده مکالمات صورت گرفته بین کاربران را تحلیل می‌کند و اطلاعات سودمندی در زمینه مشخصات جمعیت‌شناسانه، موقعیت جغرافیایی و دسته بندی موضوعات مورد بحث را از این رسانه‌ها استخراج می کند و از این نظر بینش اجتماعی خوبی به دست می دهد.

مشارکت اجتماعی: شرکت‌ها می توانند با استفاده از اطلاعات به دست آمده از طریق این نرم افزار به طور مستقیم با مشتریان خود وارد شراکت شوند و روابط خود با آنها را بهبود بخشند.

واکنش به روندها: به کمک این نرم افزار می توان از میان حجم عظیم مکالمات صورت گرفته در رسانه های اجتماعی محتواها و اطلاعات مربوط به حوزه ها و روندهای کاری مختلف را شناسایی کرد و زمینه مشارکت و واکنش سریع تر کاربران را فراهم کرد.

طراحی وب‌سایت‌های اجتماعی: این نرم افزار به واحد بازاریابی سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به کمک مطالب پرخواننده فیس بوک و دیگر رسانه‌های اجتماعی وب سایت‌های پرمحتوایی برای جلب مشارکت کاربران خود طراحی کنند. بازاریاب‌ها نیز به کمک این نرم افزار می توانند وب سایتی طراحی کنند، آنرا ویرایش و محتواهایی را بر روی آن منتشر کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed