تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 13 آذرماه 1390  

 

کمک گوگل به رای‌دهندگان مصری

 
 

گوگل با راه‌اندازی سایت‌های متعدد کوشیده است به عطش کاربران مصری برای کسب اطلاعات درباره نامزدهای انتخاباتی پاسخ دهد. 

 
 

ایتنا – گوگل با راه‌اندازی سایت‌های متعدد کوشیده است به عطش کاربران مصری برای کسب اطلاعات درباره نامزدهای انتخاباتی پاسخ دهد.

در جریان انتخابات اخیر مصر، بسیاری از رای‌دهندگان برای کسب اطلاعات درباره نامزدهای انتخاباتی، به استفاده از سایت جست‌وجوگر گوگل روی آورده‌اند.

این انتخابات که نخستین رای‌گیری پارلمانی پس از سرنگونی رژیم حسنی مبارک به شمار می‌رود، با استقبال گسترده مردم همراه شده است.

به گزارش الیوم السابع، در همین راستا گوگل چندین سایت حاوی اطلاعات مختلفی درباره انتخابات پارلمانی مصر، برای پاسخ‌گویی به علاقه مردم این کشور راه‌اندازی کرده است.

سمیر البهائی، یکی از مدیران گوگل در خاورمیانه و شمال آفریقا در این خصوص گفت شرکت گوگل به کمیته عالی انتخابات و وزارت کشور مصر خدمات فنی ارائه می‌نماید.

البهائی با اشاره به اقبال گسترده مردم در این انتخابات برای استفاده از اینترنت، اظهار داشت در این دوره مراجعه به گوگل برای کسب اطلاعات درباره نامزدهای انتخاباتی، نسبت به رای‌گیری سال ۲۰۱۰ دو برابر شده است.

وی افزود نزدیک به ۲۲ میلیون کاربر برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره انتخابات و مسائل مربوط به آن، به سایت کمیته عالی انتخابات مراجعه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، با استفاده از اینترنت فرآیند کسب اطلاعات درباره نامزدها و احزاب شرکت‌کننده در انتخابات و نیز آشنایی با برنامه‌های آنها پس از برنده شدن به آسانی امکان‌پذیر است در حالی که با توجه به تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی پارلمان مصر، چنین کاری با مراجعه به دیگر رسانه‌ها و یا حضور در جلسات معرفی نامزدها چندان عملی نیست.

در این انتخابات نزدیک به ۱۱ هزار نامزد، برای کسب آرای مردم به میدان آمده‌اند.

گفتنی است چندی پیش گوگل به همین مناسب لوگوی خود در مصر را تغییر داد و آن را به شکل یک مرکز رای‌گیری در آورد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed