تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: شنبه، 12 آذرماه 1390  

 

جوانان آمریکایی بی‌هدف آنلاین می‌شوند

 
 

بسیاری از بزرگسالان جوان آمریکایی در اتصال به اینترنت شرطی شده‌اند و بدون هدف خاصی وب‌گردی می‌کنند. 

 
 

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بسیاری از بزرگسالان جوان آمریکایی در اتصال به اینترنت شرطی شده اند و بدون هدف خاصی وبگردی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج تحقیقی که مرکز تحقیقات Pew انجام داده است، نشان می دهد که بسیاری از افراد به ویژه بزرگسالان جوان بدون هدف خاصی به اینترنت متصل می شوند و شبکه به یک مکان رایج برای اتلاف وقت تبدیل شده است.

برپایه این نظرسنجی که بر روی 2 هزار و 260 کاربر اینترنت انجام شد 53 درصد از جوانان بین 18 تا 29 سال بدون دلیل خاصی آنلاین هستند و 81 درصد از تمام بزرگسالان جوان در این دامنه سنی اعتراف کردند که حداقل یکبار برای سرگرمی و اتلاف وقت از اینترنت استفاده کرده اند.

تعداد کسانی که بین 40 تا 64 سال سن دارند و بی هدف آنلاین می شوند متغیر بوده و بین 25 درصد تا حداکثر 50 درصد است.

براساس گزارش واشنگتن پست، تحلیلگران موسسه Pew در این تحقیق به دنبال بعضی دلایل وبگردی بی هدف گشتند و نشان دادند که پهنای باند و شبکه های اجتماعی که به شدت تماشای آنلاین فیلم و اشتراک گذاری ویدیو با دیگران را افزایش داده اند یکی از مهمترین دلایل آنلاین بودن سرگرم کننده است.

نمودار درصد جوانان بالای 18 سال در پاسخ "آری" به این سئوال که آیا روز گذشته برای سرگرمی و یا اتلاف وقت آنلاین بوده اید را نشان می‌دهد
 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed