تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 آذرماه 1390  

 

انتخاب نام فرزند با کمک گوگل

 
 

نتایج مطالعه ای نشان می دهد موتور جستجوی گوگل به مرجعی کلیدی برای انتخاب نام کودکان توسط پدرها و مادرها تبدیل شده است.  

 
 

نتایج مطالعه ای نشان می دهد موتور جستجوی گوگل به مرجعی کلیدی برای انتخاب نام کودکان توسط پدرها و مادرها تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد روزافزونی از پدرها و مادرهایی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، برای تصمیم گیری برای اسم و نامگذاری فرزندان خود به گوگل رجوع می کنند.

افزایش تمایل به جستجوی گوگلی نامهای کودکان از این رو رخ داده که اکثر خانواده ها تلاش دارند با جستجوی این اسامی از انتخاب نامهای تکراری و یا نامهایی که جستجوی آنها در گوگل نتایج ناخوشایندی در پی دارد، خودداری کنند. تعدادی از خانواده ها نیز نام فرزند خود را بر اساس منحصر به فرد بودن یا تک بودن آن در نتایج جستجوهای گوگل انتخاب می کنند.

به گفته تحلیلگران اشتیاق برای منحصر به فرد بودن در جهان دیجیتال رقابتی ناگفته بر سر یافت اصیل ترین نامها را در میان خانواده ها ایجاد کرده است. تعدادی از خانواده ها نیز با رویکردی خلاقانه املای نامهایی که پیش از این انتخاب شده اند یا نتیجه جستجوی آنها در اینترنت جملات یا تصاویر ناخوشایندی را در پی دارد را تغییر داده و نامی جدید را برای فرزند خود بر می گزینند.

بر اساس گزارش تلگراف، نتایج مطالعه ای جدید بر روی وب سایتی ویژه پدرها و مادرها، نشان می دهد 64 درصد از اعضای این وب سایت پیش از اینکه نام نهایی فرزند خود را انتخاب کنند، آن را در موتور جستجوی گوگل جستجو کرده اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed