تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 3 آبانماه 1390  

 

با شبکه اجتماعی «چایم این» از حضور اجتماعی خود پول بسازید

 
 

شبکه اجتماعی جدیدی به تازگی متولد شده است که امکان تشکیل شبکه‌ای آنلاین بر محور علاقه‌مندی‌های شخصی و اجتماعی را به کاربران می‌دهد. کاربران Chime.in می‌توانند از حضور مجازی و پست‌های ارسالی خود، درآمد هم کسب کنند. 

 
 

دویچوله - شبکه اجتماعی جدیدی به تازگی متولد شده است که امکان تشکیل شبکه‌ای آنلاین بر محور علاقه‌مندی‌های شخصی و اجتماعی را به کاربران می‌دهد. کاربران Chime.in می‌توانند از حضور مجازی و پست‌های ارسالی خود، درآمد هم کسب کنند.

بسیاری از کاربران اینترنت در سراسر جهان، هر روز بخش قابل‌توجهی از زمان آنلاین بودن خود را به حضور در شبکه‌های اجتماعی آنلاین، گشت و گذار در آنها و به اشتراک گذاشتن و مرور اطلاعات می‌گذرانند. فیس‌بوک و توییتر، زمان زیادی از زندگی ما در جهان مجازی را می‌بلعند، اما در مقابل، معمولا این حضور چشم‌گیر و گسترده برای اکثریت کاربران منفعت مادی ندارد.

شبکه اجتماعی «چایم این» (Chime.in) همین نقطه ضعف این دو شبکه بزرگ اجتماعی، را هدف قرار داده و تبدیل به اساس کار خود کرده است. چایم این، که در زبان انگلیسی به معنی «هماهنگ شدن با دیگران» است، این امکان را به کاربران جهان آنلاین می‌دهد که از آنچه در فیس‌بوک و توییتر عرضه می‌کنند، بتوانند درآمد کسب کنند. اما چه‌طور؟ و اگر چنین اقدامی به سادگی میسر است، چرا مدیران هوشمند توییتر و فیس‌بوک به آن فکر نکرده‌اند؟

این شبکه اجتماعی جدید که اکنون نسخه بتای آن در دسترس کاربران قرار گرفته، توسط کمپانی UberMedia راه‌اندازی شده است که فعالیت‌هایی مانند طراحی اپلیکیشن‌های واسطه برای توییتر (از جمله Echofon و Twidroyd) را در کارنامه کاری خود دارد. تا امروز، بیش از ۵ میلیون نفر در سراسر جهان از سرویس‌های تولید شده در این کمپانی استفاده می‌کنند.

کاربران در این شبکه اجتماعی می‌توانند شبکه خود را حول محور علایق خود بسازند. زمانی که می‌خواهید فرم ساده عضویت در آن را پر کنید، چایم این از شما می‌خواهید که حوزه علاقه‌مندی‌های خود را از میان گزینه‌هایی مانند بازاریابی و تبلیغات، عکاسی، خبر و گردشگری، نمایشگاه‌های هنری و ... انتخاب کنید. با پیوستن به چایم‌این، کاربران دو گزینه برای تبلیغ خود و درآمدزایی از محتوای ارسال‌کرده روی آن در پیش‌رو دارند.

ایده‌ای که در پس این درآمدزایی وجود دارد، بسیار ساده است: کاربران می‌توانند این امکان را به کمپانی UberMedia بدهند که از طریق پست‌هایی که آنها در این شبکه‌اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، به تبلیغ بپردازد که در این صورت درآمد حاصل‌شده به‌صورت پنجاه- پنجاه میان این کمپانی و کاربر مورد نظر تقسیم خواهد شد، یا این‌که خودشان مسئولیت تبلیغ را بر عهده گیرند و صد در صد درآمدهای به‌دست آمده را از آن خود کنند.

محتوایی که در چایم‌این پست می‌شود، مانند توییتر به صورت پیام‌های کوتاه است (که در اینجا به آنها «چایم» گفته می‌شود) با این تفاوت که می‌تواند دربرگیرنده عکس، ویدئو، نظرسنجی، یا هر نوع محتوای دیگری باشد. چایم‌این از همه فایل‌های مالتی‌مدیا در همه فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و کاربران هر نوع فایلی را می‌توانند در همان صفحات ببینند و نیازی به مراجعه به صفحه‌ای دیگر، یا باز کردن تب جدید در مرورگر نیست. کافی است فایل خود را (مثلا با عنوان Photography) تگ کنید، تا دیگر علاقمندان به آن حوزه هم بتوانند به سادگی به آن دسترسی داشته باشند.

بیل گراس، مدیرعامل این کمپانی در مصاحبه با مجله تایم می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم هرگز فرصتی بزرگ‌تر از کلیدواژه‌ها (برای درآمدزایی) وجود داشته باشد، اما امروز سیگنال‌های اجتماعی نشان داده‌اند که بسیار بزرگ‌تر و نیرومندتر از کلید‌واژه‌های جست‌وجوشده در جهان مجازی‌اند.» سیگنال‌های اجتماعی (Social Signals) اشاره‌ای است به همه آنچه در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان داده، در هر فرمتی، پست می‌شود.

به اعتقاد او «چایم‌این» جایی است که کاربران می‌توانند شیرجه‌ای بلند بزنند به دنیای علاقه‌مندی‌های شخصی و اجتماعی‌شان، و علاقه‌ها را به پول تبدیل کنند. او تاکید می‌کند که چایم‌این برای رقابت با توییتر به میدان نیامده است و مزیت چایم‌این نسبت به توییتر را، ساده‌تر بودن روند فیلترگذاری با هدف دنبال کردن علاقه‌مندی‌های مشخص می‌داند: «اگر شما می‌خواهید صرفا درباره تکنولوژی بخوانید و در این حوزه فعالیت کنید، توییتر اطلاعات حاشیه‌ای بسیاری خواهد داشت، در حالی که در چایم‌این با چند کلیک، به سادگی می‌توانید همه‌چیز را محدود به حوزه علاقمندی خود کنید؛ خواه تکنولوژی باشد یا هر موضوع دیگری.»

اپلیکیشن آی‌فون این شبکه اجتماعی هم منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته و در هفته‌های آتی، اپلیکیشن اندروید و بلک‌بری آن نیز منتشر خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed