تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: جمعه، 28 مردادماه 1390  

 

امکان ثبت‌نام اینترنتی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

 
 

دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به آغاز ثبت‌نام جشنواره مطبوعات از فراهم شدن امکان " ثبت‌نام اینترنتی " در این جشنواره برای نخستین بار خبر داد.  

 
 

دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به آغاز ثبت‌نام جشنواره مطبوعات از فراهم شدن امکان " ثبت‌نام اینترنتی " در این جشنواره برای نخستین بار خبر داد.

یوسف غروی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: امسال افرادی که تمایل به شرکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارند، می‌توانند به 2 صورت در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با تهیه فرم ثبت‌نام هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و با تکمیل این فرم، آثار منتخب خود را از طریق پست برای دبیرخانه جشنوراه ارسال کنند.

دبیر هجدهمین جشنوراه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره نحوه ثبت‌نام اینترنتی در این جشنواره خاطرنشان کرد: فعالان رسانه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت جشنوراه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به آدرس اینترنتی http://www.pressfestival.ir نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند به این صورت که در ستون سمت چپ صفحه اصلی سایت جشنواره، آیکونی به نام "ثبت‌نام اینترنتی" درنظر گرفته شده که با مراجعه به این قسمت و با انتخاب گزینه "‌ایجاد کاربر جدید" مشخصات فردی خود را ثبت و ادامه از طریق بخش مربوطه، آثار منتخب خود را ارسال کنند.

غروی قوچانی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی، آثار منتخب خود را اسکن و ارسال کنند و یا از طریق گزینه "پرینت اسکرین" و برنامه "پینت" در ویندوز نسبت به تهیه و ارسال فایل JPG آثار خود اقدام کنند.

وی درباره نحوه تهیه فرم شرکت در جشنوراه برای ارسال پستی آثار گفت: برای تهیه فرم شرکت در جشنواره، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره از فرم در نظر گرفته شده برای این جشنواره، پرینت تهیه کنند همچنین استفاده از کپی‌ فرم‌های جشنواره نیز بلامانع است.

دبیر هجدهمین جشنوراه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ادامه متذکر شد: در مرحله اولیه ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره نیازی به تایید آثار ارسالی توسط رسانه مطبوع نیست و در صورتی که این آثار در مرحله اول داوری، موفق به کسب امتیازات لازم شدند، دارندگان آثار باید نسبت به تایید آثار خود توسط رسانه مورد نظر اقدام کنند.

هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در 5 بخش خبرگزاری‌ها، مطبوعات کشوری، مطبوعات استانی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی و بخش ویژه برگزار می‌شود که در ادامه جزئیات هر بخش به تفکیک آمده است:

بخش "مطبوعات کشوری" در جشنواره هجدهم

هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بخش «مطبوعات کشوری» در زمینه‌های "سرمقاله و یادداشت "، "مقاله "(با گرایش‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی)، "گزارش "(با گرایش‌های خبری و غیرخبری)، "عکس "(با گرایش‌های خبری و غیرخبری)، "مصاحبه "، "خبر "، "تیتر "، "طنز مکتوب "، "طرح و کاریکاتور "، "صفحه‌آرایی " و بخش "مقالات تخصصی " برگزار می‌شود.

بخش "خبرگزاری‌ها" در جشنواره هجدهم

بخش «خبرگزاری‌ها» در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در 5 زمینه‌ مختلف "خبر "، "گزارش "، "عکس "، "مصاحبه "، "تفسیر و تحلیل " برگزار می‌شود.

بخش "مطبوعات استانی"

"سرمقاله و یادداشت "، "مقاله "( با گرایش‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی)، "گزارش "( با گرایش‌های خبری و غیرخبری)، "عکس "( با گرایش‌های خبری و غیرخبری)، "مصاحبه "، "خبر "، "تیتر "، "طنز مکتوب "، "طرح و کاریکاتور " و "صفحه‌آرایی " زمینه‌هایی است که امسال «مطبوعات استانی» می‌تواند در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در آن شرکت داشته باشند.

بخش "پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی"

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی هم در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌توانند در بخش‌های متنوع "خبر "، "گزارش "، "عکس "، "مصاحبه "، "تفسیر و تحلیل خبر " شرکت داشته باشند.

بخش "ویژه" جشنواره هجدهم

در بخش «ویژه» جشنواره هجدهم نیز موضوعات مختلفی در نظر گرفته شده از جمله آثار تولیدی با موضوعات "تبیین نقش مطبوعات در جهاد اقتصادی "، "رسالت مطبوعاتی؛ تهذیب رسانه‌ای، اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری "، "طرح تحول اقتصادی؛ هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح ساختار بیمه و مالیات، اصلاح نظام بانکی. "، "فرهنگ اسلامی؛ اصول اعتقادی، احکام و عبادات ترویج ازدواج آسان، تعلیم و تربیت کودک "، "بیداری ملت‌های مسلمان و اتحاد جهان اسلام " می‌توانند در بخش ویژه جشنواره امسال شرکت داشته باشند.

لازم به توضیح است آثاری که از فروردین ‌ماه 89 تا پایان شهریور ‌ماه 90 منتشر شده‌اند، می‌توانند در بخش ویژه شرکت داشته باشند.

همچنین در جشنواره امسال بخشی نیز برای "رسانه‌های خارجی " در نظر گرفته شده که آثار نمایندگان رسانه‌های مقیم ایران در جایزه صلح و عدالت شرکت داده می‌شوند.

تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، عکاسان و ... از تمامی خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی می‌توانند آثار برتر خود را که از فروردین 89 تا پایان اسفند 89 منتشر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند‌ البته زمان آغاز ارسال اخبار هنوز مشخص نشده است.

در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارندگان آثار مختلف می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را در زمینه‌های تعیین شده ارسال‌ کنند و در بخش پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، تنها آثاری پذیرفته می‌شوند که آن پایگاه اطلاع‌رسانی در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed