تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 14 مردادماه 1390  

 

طرح سفیر دانشجو از سوی گوگل اجرا شد

 
 

گوگل در راستای کمک به تقویت محافل دانشگاهی در خاورمیانه و آفریقای شمالی (منا) برنامه‌ سفیر دانشجو را در این منطقه به اجر درآورد. 

 
 

وایمکس‌نیوز - گوگل در راستای کمک به تقویت محافل دانشگاهی در خاورمیانه و آفریقای شمالی (منا) برنامه‌ سفیر دانشجو را در این منطقه به اجر درآورد.

طبق این برنامه دانشجویانی که در دانشگاه‌های منطقه‌ منا قبول شده‌اند در ازای دریافت یک سال هزینه‌ دانشگاه‌شان سفیر گوگل در دانشگاه خودشان می‌شوند.

در آزمون این برنامه که برای نخستین بار در منطقه‌ منا به اجر در می‌آید بیش از 866 دانشجو شرکت کردند که از میانشان 73 نفر توسط گوگل انتخاب شدند. این 73 نفر در 33 دانشگاه مختلف این منطقه تحصیل می‌کنند.

معیارهای گزینش هم عبارت بودند از آشنایی با فناوری، کوشایی در اثر گذاری بر محیط دانشگاه و تمایل به تبلیغ ابتکاراتی که گوگل برای ایجاد منفعت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار می‌گیرد.

این دانشجویان سفیر یک هفته آموزش می‌بینند و با راهبردهای گوگل برای خدمات و برنامه‌های آینده آشنا می‌شوند. زنان 30 درصد افراد انتخاب شده برای این دوره را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که در سال 2010 گوگل از لحاظ سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه بالنده‌ترین شرکت جهان بود و سالانه به ازای هر کارمند بیش از 140 هزار دلار صرف تحقیق و توسعه می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed