تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: یکشنبه، 9 مردادماه 1390  

 

وقتی یوتیوب ویدئوکلوپ کرایه‌ی فیلم می‌شود

 
 

یوتیوب در تلاش است تا وب‌سایت خود را به ارائه‌کننده‌ی اصلی برنامه‌های اورجینال برای عصر تلویزیون اینترنتی تبدیل کند به طوریکه 100 میلیون دلار برای تهیه‌ی ویدیو‌های اورجینال جهت استفاده در وب‌سایت خود و راه‌اندازی 20 شبکه‌ی جدید تلویزیون اینترنتی اختصاص داده است. 

 
 

یوتیوب در تلاش است تا وب‌سایت خود را به ارائه‌کننده‌ی اصلی برنامه‌های اورجینال برای عصر تلویزیون اینترنتی تبدیل کند به طوریکه 100 میلیون دلار برای تهیه‌ی ویدیو‌های اورجینال جهت استفاده در وب‌سایت خود و راه‌اندازی 20 شبکه‌ی جدید تلویزیون اینترنتی اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، چندی پیش روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که هم‌اکنون یوتیوب در میانه‌ی راه برای تبدیل ‌شدن به ارائه‌کننده اصلی برنامه و فیلم برای عصر تلویزیون اینترنتی است.

پیش‌تر نیز گزارش‌هایی مبنی بر تلاش یوتیوب برای استفاده از شخصیت‌های مهم جهت تولید فیلم‌های ویدیویی منتشر شده بود که بر اساس آن، یوتیوب به هر شخصیت معروف پیشنهاد پنج‌ میلیون دلاری ارائه کرده بود.

راه‌اندازی پخش زنده رویدادها

یوتیوب که وب‌سایتی برای به اجرا‌ گذاشتن فیلم‌ها و کلیپ‌های ویدئویی است، اعلام کرد برای برای پخش زنده‌ی رویداد‌های مختلف بخش جداگانه ای راه‌اندازی کرده است.

این شرکت که زیرمجموعه‌ی گوگل است، اعلام کرده که بخش جدیدش را به آدرس youtube.com/live راه‌اندازی کرده تا به کاربران اجازه دهد رویداد‌های مختلف هنری و ورزشی را به‌طور زنده مشاهده کنند.

اما در این باره مدیران ارشد یوتیوب اظهار کردند که برنامه‌هایی را که شرکای گوگل به‌طور زنده پوشش می‌دهند، در این بخش در اختیار کاربران است.

هم‌اکنون روزانه بیش از دو میلیارد کلیپ ویدیویی در یوتیوب مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرد و یوتیوب درصدد است تا کاربران خود را وادار کند زمان بیش‌تری را در این شبکه نسبت به تلویزیون صرف کنند.

این شرکت بزرگ میخواهد با همکاری غول‌های فیلمسازی هالیوود از جمله سونی و برادران وارنر سرویس کرایه فیلم راه‌اندازی ‌کند تا به رقابت با Netflix و iTunes بپردازد.

جذب سرویس‌های آنلاین کرایه فیلم

به گزارش ایسنا، یوتیوب که بزرگ‌ترین وب‌سایت برای به اشتراک گذاشتن فیلم‌های ویدئویی است، اعلام کرد در ماه مه با همکاری کمپانی‌های فیلم‌سازی سونی و برادران وارنر، سرویس کرایه فیلم را راه‌اندازی می‌کند.

یک کمپانی فیلم‌سازی دیگر در هالیوود به نام یونیورسال نیز قرار است در این پروژه همکاری کند. البته کمپانی‌های فیلمسازی پارامونت، فاکس و دیسنی موافقت خود را برای همکاری با یوتیوب اعلام نکردند.

در حال حاضر Netflix با 23.6 میلیون مشترک تنها وب سایت ارائه دهنده سرویس کرایه فیلم در آمریکاستو یوتیوب موفق شد کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی هالیوود برای عرضه‌ فیلم‌هایشان در این وب سایت هم‌زمان با عرضه آن‌ها در سایر سرویس‌های آنلاین کرایه فیلم جلب کند.

یکی از مدیران یوتیوب هم اظهار کرد که کاربران یوتیوب می‌توانند فیلم‌های این کمپانی‌ها را همزمان با عرضه آن‌ها در اینترنت در یوتیوب نیز کرایه کنند. گفته می‌شود کرایه هر فیلم در یوتیوب 3.99 دلار است.

هم‌چنین گوگل برای گرامی‌داشتن یاد خبرنگاران کشته‌شده در سراسر جهان یک کانال یوتیوپ راه‌اندازی کرد و صفحات خبری آنلاین خود را ارتقاء بخشید.

به گزارش سرویس رسانه ایسنا گوگل با همکاری نیوزیوم مستقر در واشنگتن ، برای راه‌اندازی کانال یادبود خبرنگاران کشته شده همکاری می‌کند. این کانال یوتیوب به فعالیت‌های کاری و زندگی خبرنگاران کشته‌شده در سراسر جهان اختصاص دارد و آدرس آن youtube.com/journalistsmemorial است و از آن به عنوان نسخه دیجیتال مراسم سالانه یاد‌بود خبرنگاران کشته‌شده توسط نیوزیوم نام برده می‌شود.

نهاد نیوزیوم هر سال مراسمی را برای گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگارانی که در حین انجام فعالیت‌های رسانه‌یی جان خود را از دست داده‌اند، برگزار می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed