تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: شنبه، 1 مردادماه 1390  

 

پس از سقوط مبارک،‌ شبکه‌های تلویزیونی مصر ۳۰ درصد افزایش یافته است

 
 

پس از سقوط دولت «حسنی مبارک»، تعداد شبکه‌های تلویزیونی کشور مصر 30 درصد افزایش پیدا کرده است.  

 
 

پس از سقوط دولت «حسنی مبارک»، تعداد شبکه‌های تلویزیونی کشور مصر 30 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، از زمانی که دولت «حسنی مبارک»، دیکتاتور مصری، در یازدهم فوریه سال جاری میلادی سرنگون شد و متعاقبا سانسور رسانه‌های مصری برداشته شد، ‌16 شبکه‌ی دیگر به 55 شبکه‌ی تلویزیونی این کشور اضافه شده است.

این 71 شبکه‌ی تلویزیونی اکنون در دسترس جمعیت 85 میلیونی کشور مصر هستند و 310 میلیون عرب از کشورهای مختلف از طریق ماهواره می‌توانند برنامه‌های این شبکه‌ها را تماشا کنند.

مقامات و منتقدان تلویزیون مصر همچنین اعلام کرده‌اند که شبکه‌های جدیدی در انتظار صدور مجوز هستند تا برنامه‌ها و فرصت‌های شغلی جدیدی را در دسترس مصری‌ها قرار دهند.

مدیر بخش تولید رسانه‌ای مصر درباره‌ی تغییر بوجود آمده پس از براندازی رژیم «مبارک» گفت: پس از انقلاب، فضا و صنعت آزادتر شده است. با این روند، ما انتظار ظهور فرصت‌های شغلی بسیار دیگریی را داریم.

با اجاره‌رفتن همه‌ی 64 استودیوی تلویزیونی،‌ مسئولین رسانه درصدد ساخت استودیوهای جدید در مصر هستند.

‌به گزارش نیویورک تایمز، حدود 90 درصد مردم مصر دستگاه تلویزیون دارند و بیش از 70 درصد آن‌ها از دریافت‌کننده‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed