تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: شنبه، 25 تیرماه 1390  

 

اختصاص ۲۵ درصد از سهم بازار به تلویزیون‌های با قابلیت اتصال به اینترنت

 
 

پیش‌بینی‌های جدید حاکی است که سازندگان تلویزیون تا سال 2015 بیش از 500 میلیون دستگاه با قابلیت اتصال به اینترنت به فروش برسانند.  

 
 

پیش‌بینی‌های جدید حاکی است که سازندگان تلویزیون تا سال 2015 بیش از 500 میلیون دستگاه با قابلیت اتصال به اینترنت به فروش برسانند.

به گزارش ایسنا، در گزارش جدید موسسه دیسپلی سرچ آمده است که امسال 25 درصد فروش تلویزیون‌ها به دستگاه‌های دارای قابلیت اتصال به اینترنت خواهد بود و این مقدار تا سال 2015 به 47 درصد می‌رسد.

هم‌چنین این شرکت پیش بینی می‌کند که استفاده از تلویزیون‌های هوشمند با سایزهای بزرگ‌تر از 46 اینچ در آمریکای شمالی، در 4 سال آینده به 35 درصد افزایش یابد.

یکی از محققان این شرکت می‌گوید، گسترش تلویزیون‌های متصل به اینترنت فقط در کشورهای پیشرفته نیست؛ فروشگاه‌های جدید مجهز به سرویس‌های پرسرعت اینترنت هستند و همین موضوع باعث می‌شود مشتریان بیش‌تر به خرید تلویزیون‌های هوشمند متصل به اینترنت ترغیب شوند و علت موفقیت فروشگاه‌ها در زمینه این نوع دستگاه‌ها را هم می‌توان به راحت‌تر شدن اتصالات از طریق وای‌فای مربوط دانست.

توانایی دریافت اطلاعات از طریق اینترنت به صورت مستقل، قابلیت جست‌وجو و پیشنهاد دادن هوشمند، توانایی ارتباط با سایر دستگاه‌هایی که در یک شبکه خانگی وجود دارند از جمله ویژگی‌هایی است که اغلب این دستگاه‌ها دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed