تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: شنبه، 18 تیرماه 1390  

 

کتاب «دین در قاب رسانه» منتشر شد

 
 

کتاب "دین در قاب تلویزیون" حاصل سه نشست‌ تخصصی است که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در گروه سینما و تلویزیون پژوهشکده هنر و رسانه این پژوهشگاه در سال 1389 برگزار شده است.  

 
 

کتاب "دین در قاب تلویزیون" حاصل سه نشست‌ تخصصی است که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در گروه سینما و تلویزیون پژوهشکده هنر و رسانه این پژوهشگاه در سال 1389 برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب موضوع بازنمایی دین به ویژه در آثار دینی ـ تاریخی را بررسی می کند. همچنین تبیین مسائل و چالشهای پیش‌روی تلویزیون در زمینه بازنمایی دین و تعمیق بصیرت دینی در جامعه از دیگر موارد مطرح شده در این کتاب است.

در این اثر پیشنهادهایی نیز به منظور تولید بهتر برنامه‌های دینی، به ویژه سریا‌های تاریخی ـ مذهبی ارائه شده است.

تلویزیون و برنامه‌سازی داستانی در حوزه مذهب و تاریخ دین، بررسی ابعاد تاریخی و دینی سریال مختارنامه و بررسی سریالهای تلویزیونی ماه مبارک رمضان در سال 1389 عناوین بخشهای این کتاب است.

دکتر عبدالله بیچرانلو ناظر علمی این کتاب در مقدمه درخصوص ضرورت پرداختن به موضوع دین و رسانه نوشته است: جایگاه رسانه‌ای مانند تلویزیون که تأثیرگذارترین رسانه در کشور و شاید به جرآت بتوان گفت پس از خانواده، فرهنگ‌سازترین نهاد کشور محسوب می‌شود، اهمیت زیادی می‌یابد، بویژه اگر عهده‌دار وظیفه خطیری مانند تعمیق فرهنگ دینی جامعه باشد.

کتاب "دین در قاب تلویزیون" در 87 صفحه از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است .

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed