افرادی که معمولاً فیلمهای اینترنتی مشاهده میکنند، کمتر به تماشای تلویزیون تمایل دارند.
به گزارش ایسنا، بررسیهای شرکت نیلسون آمریکا نشان داد: استفاده از ابزارهای قابل حمل برای تماشای فیلمهای ویدیویی رواج زیادی پیدا کرده است. آخرین آمار به دست آمده این رفتار را ثابت کرده است.
تماشای ویدیوهای اینترنتی افزایش 35 درصدی داشته؛ این در حالی است که تماشای تلویزیون 2 دهم درصد کاهش یافته است.
به نقل از شورت نیوز، بر اساس آمار به دست آمده از این مرکز، آمار ترویج استفاده از دستگاههای تلفن همراه در سالهای اخیر برای تماشای فایلهای ویدیویی نیز به کاهش مخاطبان رسانهی تلویزیون کمک کرده است.