تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 4 تیرماه 1390  

 

کاربران فیس‌بوک بیش از دیگران به غریبه‌ها اعتماد می‌کنند

 
 

نتایج حاصل از بررسی‌های جدید مرکز تحقیقاتی Pew Research Center نشان داد، مشترکان شبکه‌های اجتماعی بیش از بقیه کاربران به غریبه‌ها اعتماد می‌کنند.  

 
 

نتایج حاصل از بررسی‌های جدید مرکز تحقیقاتی Pew Research Center نشان داد، مشترکان شبکه‌های اجتماعی بیش از بقیه کاربران به غریبه‌ها اعتماد می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این مرکز تحقیقاتی برای کسب نتایج فوق 2255 نفر را که بیش از 18 سال داشتند مورد بررسی قرار داد و در پایان متوجه شد که در حالت کلی کاربران اینترنتی دو برابر بیشتر از کاربران غیراینترنتی به مردم اعتماد می‌کنند که این مسئله بسیار قابل ملاحظه است.

در این میان آن دسته از مشترکان شبکه اجتماعی فیس‌بوک که به طور مرتب و مداوم به صفحه خود در این مرکز اینترنتی سر می‌زنند، 43 درصد بیشتر از این گروه به بقیه اعتماد می‌کنند.

مرکز تحقیقاتی Pew همچنین اعلام کرد که بررسی جدید آن نشان داده است کاربران اینترنتی به طور کلی به اشخاصی که اعتماد می‌کنند مسایل مهم زندگی خود را با آن‌ها در میان می‌گذارند که در این میان مشترکان شبکه فیس‌بوک این کار را 9 درصد بیشتر انجام می‌دهند.

علاوه بر این، مشترکان فیس‌بوک بیش از بقیه در فعالیت‌های اجتماعی حاضر می‌شوند. طبق مطالعه صورت گرفته 75 درصد کاربران اینترنتی در فعالیت‌های اجتماعی حاضر می شوند که این رقم برای مشترکان شبکه اجتماعی فیس‌بوک 83 درصد است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed