نتایج حاصل از بررسیهای جدید مرکز تحقیقاتی Pew Research Center نشان داد، مشترکان شبکههای اجتماعی بیش از بقیه کاربران به غریبهها اعتماد میکنند.
به گزارش فارس به نقل از پیسیورلد، این مرکز تحقیقاتی برای کسب نتایج فوق 2255 نفر را که بیش از 18 سال داشتند مورد بررسی قرار داد و در پایان متوجه شد که در حالت کلی کاربران اینترنتی دو برابر بیشتر از کاربران غیراینترنتی به مردم اعتماد میکنند که این مسئله بسیار قابل ملاحظه است.
در این میان آن دسته از مشترکان شبکه اجتماعی فیسبوک که به طور مرتب و مداوم به صفحه خود در این مرکز اینترنتی سر میزنند، 43 درصد بیشتر از این گروه به بقیه اعتماد میکنند.
مرکز تحقیقاتی Pew همچنین اعلام کرد که بررسی جدید آن نشان داده است کاربران اینترنتی به طور کلی به اشخاصی که اعتماد میکنند مسایل مهم زندگی خود را با آنها در میان میگذارند که در این میان مشترکان شبکه فیسبوک این کار را 9 درصد بیشتر انجام میدهند.
علاوه بر این، مشترکان فیسبوک بیش از بقیه در فعالیتهای اجتماعی حاضر میشوند. طبق مطالعه صورت گرفته 75 درصد کاربران اینترنتی در فعالیتهای اجتماعی حاضر می شوند که این رقم برای مشترکان شبکه اجتماعی فیسبوک 83 درصد است.