تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: شنبه، 7 خردادماه 1390  

 

برترین لپ‌تاپ‌‌ها برای کاربران از نگاه کارشناسان

 
 

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی خود لیست برترین لپ‌تاپ‌هایی که امکان پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف کاربران را دارند، منتشر کردند.  

 
 

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی خود لیست برترین لپ‌تاپ‌هایی که امکان پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف کاربران را دارند، منتشر کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این روزها انواع رایانه‌های قابل‌حمل با امکانات مختلف روانه بازار می‌شوند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های فراوانی را در خود جا داده‌اند و می‌توانند نیاز بخشی از کاربران تخصصی و غیرتخصصی را برطرف کنند. در این میان بعضی شرکت‌های الکترونیکی بزرگ اقدام به تولید لپ‌تاپ‌هایی کرده‌اند که برای همه کاربران با نیازهای مختلف مناسب هستند و در کل، نیاز همه کاربران را برطرف می‌کنند.
این لپ‌تاپ‌ها معمولاً نمایشگر 14 تا 16 اینچی دارند و وزن آن‌ها بیشتر از 4.5 پوند است. این محصولات معمولاً اندازه بزرگتری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی دارند و میانگین وزن آن‌ها نیز بیشتر است. با این وجود کاربران به راحتی می‌توانند این لپ‌تاپ‌ها را با خود حمل کنند و با کمک آن‌ها به تمامی نیازهای خود پاسخ گویند.

به دنبال افزایش محبوبیت این لپ‌تاپ‌ها در بازار جهانی، کارشناسان آزمایشگاه تخصصی مرکز PC World در آخرین بررسی خود بهترین نوع این لپ‌تاپ‌ها در بازار جهانی را برگزیده‌اند که نام آن‌ها در زیر آورده شده است.

N53SV ایسوس

این محصول در خانواده لپ‌تاپ‌های پرسرعت طبقه‌بندی می‌شود و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به اجرای کامل و بی‌نقص برنامه‌ها و نمایشگر بزرگ اشاره کرد. معایب این محصول هم پردازنده تک‌هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی و ضعف بخش لمسی و کلیدهای آن اعلام شده است.

AVADirect Clevo P151HM

این محصول پردازنده گرافیکی پرقدرتی را در خود جا داده است و به همین خاطر خرید آن به علاقمندان بازی‌های رایانه‌ای توصیه می‌شود. نمایشگر این لپ‌تاپ در اندازه 15 اینچ ساخته شه است که با قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسد. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ نیز دکمه‌های بزرگ و با فاصله دارد تا کاربر برای استفاده از آن‌ها دچار مشکل نشود.

Gateway ID49C13u

این لپ‌تاپ بسیار زیبا طراحی شده است و سرعت اجرای برنامه‌ها در آن بسیار بالا است. برای این محصول سیستم‌های ورودی فراوان در نظر گرفته شده است و کارشناسان آن را مناسب علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای می‌دانند.

Aspire 5741G-6983 ایسر

این لپ‌تاپ نیز قادر به پاسخگویی به تمام نیازهای کاربران است و ضمن داشتن زیبایی ظاهری، سرعت پردازش بالایی دارد. برای این محصول سیستم‌های ویژه برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای در نظر گرفته شده است.

VAIO VPCEA22FX سونی

این لپ‌تاپ در سری محصولات VAIO EA سونی طراحی شده است و تراشه نصب شده روی آن قادر به اجرای انواع برنامه‌ها است. از مهم‌ترین نکات به کار رفته در این محصول می‌توان به طراحی زیبا، رنگ‌بندی منحصر به‌فرد، کارایی بالا و قیمت پایین آن اشاره کرد. این لپ‌تاپ شامل انواع سیستم‌های ورودی می‌شود و صحفه‌کلید آن به صورت استاندارد طراحی شده است.

N82Jv ایسوس

این لپ‌تاپ پردازنده گرافیکی بسیار باکیفیتی دارد و نمایشگر آن نیز قادر به پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا است. این محصول شامل سیستم ورودی USB 3.0 می‌شود و وزن بسیار کمی دارد. جنس بدنه بیرونی این محصول محکم است و بسیار زیبا طراحی شده و نمایشگر آن می‌تواند زیر نور مستقیم آفتاب نیز تصاویر را با کیفیت مناسب پخش کند.

Micro Express NBL26

برای این رایانه قابل‌حمل پردازنده جدید Sandy Bridge اینتل در نظر گرفته شده است که ضمن افزایش سرعت و قابلیت‌های رایانه، مصرف انرژی را در آن کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند با پرداخت 1200 دلار و خرید این محصول به تمام نیازهای تخصصی و غیرتخصصی خود پاسخ دهند. وزن این لپ‌تاپ از میانگین وزن محصولات مشابه آن کمتر است.

U41JF ایسوس

این رایانه همراه یکی از بهترین گزینه‌ها در خانواده لپ‌تاپ‌های پرقدرت و همه‌کاره محسوب می‌شود که البته بدنی پلاستیکی آن ظاهر این محصول را اندکی نازیبا کرده است. کارت گرافیکی نصب شده روی این محصول بسیار پرقدرت است و بدنه باریک آن نیز از دیگر مزایای این محصول محسوب می‌شود.

SF510 سامسونگ

این محصول ضمن داشتن ظاهر بسیار زیبا، امکانات کاربردی فراوانی را نیز در خود جا داده است و صفحه‌کلید آن برای تایپ طولانی کلمات بسیار مناسب است. این لپ‌تاپ 15 اینچی وزن بسیار کمی دارد و قابلیت‌های فراوان آن باعث افزایش محبوبیتش بین کاربران شده است.

Satellite L635-S3104 توشیبا

این لپ‌تاپ در خانواده نوت‌بوک‌های همه‌کاره قرار می‌گیرد و سیستم‌های سخت‌افزاری برگزیده شده و کارآمدی برای آن در نظر گرفته شده است. عمر باتری این محصول زیاد است و صفحه‌کلید و بدنه زیبای آن باعث افزایش علاقمندی کاربران برای خرید این محصول شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed