تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 29 اردیبهشتماه 1390  

 

نشست راهبردهای دستیابی به سیاست‌های کلی رسانه‌ای برگزار می‌شود

 
 

با توجه به خلأهای نظری و فکری موجود در خصوص سیاستگذاری رسانه‌ها در حوزه های رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه‌های الکترونیک نظام جمهوری اسلامی، هدف از اجرای این نشست ارائه راهبردهایی دستیابی به سیاست های کلی رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه‌های الکترونیک در جمهوری اسلامی است. 

 
 

با توجه به خلأهای نظری و فکری موجود در خصوص سیاستگذاری رسانه‌ها در حوزه های رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه‌های الکترونیک نظام جمهوری اسلامی، هدف از اجرای این نشست ارائه راهبردهایی دستیابی به سیاست های کلی رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه‌های الکترونیک در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اساساً سیاست گذاری‌های رسانه‌ای، ارتباط مستقیمی با مباحث مرتبط با نظام سیاسی، وضعیت اقتصادی، فرهنگ، نهادهای اجتماعی و چشم اندازهای مرتبط با آن ها دارد. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اموری که در کشور برای برنامه‌ریزی و هدفمندسازی حرکت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت، تدوین سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران است.

در این سند، همان گونه که انتظار می رفت، نگاه به موضوعات مرتبط با بحث رسانه ای، هم از منظر سخت‌افزاری و هم نرم افزاری و همچنین ایجاد زیر ساختهای مربوطه، مورد توجه قرار گرفته‌اند. این موضوع هم از نظر آینده و برنامه ریزی مهم است و هم می‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی وضع موجود نیز به دست دهد.

احتمالات و آینده‌های ممکن و اولویت‌بندی‌های سیاست گذاری‌های رسانه‌ای، تجارب موفق و ناموفق کشورهای مشابه ایران (اسلامی و غیر اسلامی)، سنجش و ارزیابی شرایط کنونی رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه‌های الکترونیک از جمله محورهای مورد بررسی در این نشست به شمار می‌روند.

ترسیم الگوی مطلوب سیاستگذاری، بررسی تجارب موفق و ناموفق کشورهای مشابه ایران (اسلامی و غیر اسلامی)، اندیشه‌های بنیادین مراجع فکری و متفکران در تدوین سیاستگذاری سایر محورهای مورد بررسی در این نشست محسوب می‌شوند.

این نشست با حضور صاحبنظرانی چون دکتر محسنیان راد، دکتر محمد دادگران، دکتر عبدالله گیویان، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی اصغر محکی، دکتر مهدی فرقانی و جمعی از صاحب نظران و اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

این نشست روز سه‌شنبه سوم خرداد از ساعت 9 الی 12 در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام واقع در انتهای خیابان پاسداران، روبروی ضلع جنوبی پارک نیاوران، ساختمان شماره 840 برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed