تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 29 اردیبهشتماه 1390  

 

مجموعه «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی» در دانشگاه صنعتی شریف

 
 

دانشگاه صنعتی شریف مجموعه «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی» را 7 و 8 تیرماه سال جاری با هدف آگاهی‌رسانی، آموزش و ترویج فرهنگ امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار می‌کند.  

 
 

دانشگاه صنعتی شریف مجموعه «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی» را 7 و 8 تیرماه سال جاری با هدف آگاهی‌رسانی، آموزش و ترویج فرهنگ امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در این رقابت‌ها، شرکت‌کنندگان علاوه بر شرکت در مسابقات، امکان ارائه و تبادل دانش تخصصی مرتبط با روش‌های کاربردی نوین نفوذ و دفاع را در برنامه‌های تدوین شده پیدا می‌کنند.

این رقابت‌ها در دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی کامپیوتر و با حمایت مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران، در سه محور زیر برگزار می‌شود که به برگزیدگان هر یک از محورها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

«مسابقه هک و نفوذ» اولین محور بوده که هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد رقابت بین متخصصین این حوزه است. تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه در حوزه‌های مختلفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برخی از این حوزه‌ها شامل مسائل و سوالات امنیتی، نفوذگری در وب، شکست الگوریتم‌ها و پروتکل‌های رمزنگاری، اکسپلویت نویسی و چالش‌های مرتبط با شواهد جرائم رایانه‌ای است.

«مسابقه طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی» دومین محور است؛ در این بخش، رقابت در طراحی پوستر و کاریکاتورهایی موثر جهت آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی‌ در زمینه امنیت در سطح جامعه و مخاطبین عام است. پوستر و کاریکاتورهای طراحی شده باید از خلاقیت، جذابیت و تاثیرگذاری قابل توجهی برخوردار بوده و حاوی پیامی درباره یک یا چند موضوع مهم در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطحی عمومی باشند.

سومین محور «مسابقه معرفی روش‌های کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع» است؛ ارائه آخرین روش‌های کاربردی در نفوذ و دفاع در فضای مجازی و تبادل دانش حاصله در کشور در این موضوعات، هدف اصلی این بخش است. ارائه‌دهندگان می‌توانند در موضوعات معرفی آسیب‌پذیری‌های (0-day) یا اکسپلویت‌های جدید در سرویس‌ها، پروتکل‌ها و برنامه‌ها؛ روش‌های نفوذ نوین به سرویس‌ها، پروتکل‌ها و برنامه‌های کاربردی؛ روش‌های نوین در تحلیل، کشف یا مقابله با بدافزارها؛ روش‌های نوین در کشف یا کنترل بات‌نت‌ها؛ روش‌های تحلیل، شکست یا کشف ضعف در الگوریتم‌های رمزنگاری و توابع درهم‌ساز؛ روش‌های نوین نفوذ به سیستم در سطح سخت‌افزاری؛ روش‌های نوین در مهندسی معکوس ؛ تحلیل‌های امنیتی مبتنی بر مطالعات میدانی؛ روش‌های امن سازی در حوزه‌های نوظهور با رویکردی کاملا کاربردی؛ معرفی آسیب‌پذیری‌ها، اکسپلویت‌ها یا روش‌های نفوذ جدید در پروتکل‌ها، ابزارها و سیستم‌عامل‌های موبایل و شبکه‌ها و ابزارهای بی‌سیم؛ و روش‌های خلاقانه موثر و کاربردی در امنیت سیستم‌ها و شبکه‌ها آخرین دستاوردهای خود را ارائه دهند.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رقابت‌ها به نشانی اینترنتی http://cert.sharif.edu مراجعه کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed