فیس بوک در تلاش برای تقویت بخش News Feeds خود در نظر دارد تا اخبار بیشتر و واقعیتری منتشر کند.
به گزارش ایسنا، این شبکه اجتماعی به استخدام فردی برای ایجاد روابط میان خبرنگاران و سازمانهای خبری پرداخته است.
اقدامات جدید فیس بوک همچنین به سازماندهی رویدادهای رسانه محور کمک میکند و قرار است یکی از این رویدادها به زودی در دفتر فیس بوک در کالیفرنیا برگزار شود.
وادیم لاوروسیک که مسوول بخش برنامههای مرتبط با خبرنگاران در فیس بوک شده است، پیشتر در یک وب سایت به نام مشابل (Mashable) فعالیت میکرد که اخبار فنآوری را منتشر میکند.
وی ماموریت پیدا کرده تا امکانات بیشتری در فیس بوک ایجاد کند تا این که از شبکه اجتماعی بتوان به عنوان یک ابزار خبری نیز استفاده کرد.
او همچنین مسوول صفحه خبرنگاران (Journalists) در فیس بوک است.
هماکنون شبکه اجتماعی فیس بوک دارای نیم میلیارد کاربر است. در حال حاضر فیس بوک از شبکههای اجتماعی دیگر مانند توییتر فاصله زیادی گرفته است.