تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جوایز مطبوعاتی

تاریخ ارسال: جمعه، 26 فروردینماه 1390  

 

فراخوان طرح رادیو نگاران اعلام شد

 
 

رادیونگاران طرح وی‍ژه قدردانی و سپاس از خبرنگاران و رسانه های همراه رادیو است که از سوی روابط عمومی صدا انجام می شود. 

 
 

روابط عمومی سازمان صداوسیما - رادیونگاران طرح وی‍ژه قدردانی و سپاس از خبرنگاران و رسانه های همراه رادیو است که از سوی روابط عمومی صدا انجام می شود.

این طرح از سوی روابط عمومی صدا با هدف قدردانی و سپاس از خبرنگاران و رسانه های همراه شامل خبرنگاران، عکاسان، خبرگزاری ها، مطبوعات و مجلات ، که طی سال 1389 نسبت به انعکاس اخبار و تصاویر فعالیت ها و برنامه های حوزه صدا اهتمام نموده اند، انجام می شود.

در این طرح محورهای زیر مورد توجه می گیرند:

فعال بودن روزانه ستون مرتبط با رادیو، در خبرگزاری ها و روزنامه ها.

انتشار اخبار رادیو در قالب های خبری، گزارشی ،‌مصاحبه ، مقاله و عکس مرتبط.

معرفی برنامه های شبکه های رادیویی از طریق گفتگو با عوامل برنامه ساز.

ارتباط داوطلبانه اصحاب رسانه با روابط عمومی شبکه های رادیویی یا برنامه سازان، گروه ها و مدیران شبکه های رادیویی جهت کسب اخبار و انتشار آن.

انعکاس دیدگاه های مخاطبان برنامه های شبکه های رادیوی از طریق مصاحبه، نظرسنجی و انتشار سایر موضوعات مرتبط با رادیو (‌کار ویژه).

تهیه و انتشار عکس های مرتبط با تولید برنامه های رادیویی، یا مخاطبان رادیو


رسانه ها و خبرنگاران می‌توانند حداکثر تا 28 فروردین 90 با بهره گیری از فرم ارسال آثار، علاوه بر اعلام آمار آثار حداکثر3 نمونه از آثار برجسته خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

مطالب ارسالی اصحاب رسانه به دبیرخانه رادیو نگاران باید طی دوره زمانی اول فروردین 89 تا 26 اسفند 89 تولید و منتشر شده باشند. مطالب دریافتی، با حضور داورانی متشکل از اساتید دانشکده های ارتباطات بررسی و معرفی می شوند.

به سه خبرنگار، سه روزنامه، سهخبرگزاری، سه مجله و سه عکاس برگزیده، ‌لوح تقدیر ویژه «رادیو نگاران» و به ترتیب رتبه اول هفت میلیون ریال، رتبه دوم پنج میلیون ریال و رتبه سوم سه میلیون ریال تعلق می گیرد.

اهداف طرح عبارتند از:
• قدردانی از خبرنگاران و رسانه های که طی سال 89 اخبار رادیو را منعکس کرده اند.
• توجه رسانه ها به حجم برنامه سازی و تلاش همکاران.
• ایجاد آمادگی برای پذیرش دیدگاه ها ومقالات مخاطبان خاص بین همکاران برنامه ساز.
• اطلاع یابی از انتظارات و توقعات اصحاب رسانه.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed