تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: جمعه، 26 فروردینماه 1390  

 

۱۰ دوربین دیجیتال برتر دنیا معرفی شدند

 
 

کارشناسان با توجه به آغاز فصل سفر، بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست 10 دوربین دیجیتالی برتر دنیا را منتشر کردند.  

 
 

کارشناسان با توجه به آغاز فصل سفر، بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست 10 دوربین دیجیتالی برتر دنیا را منتشر کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، دوربین‌های دیجیتالی همواره از محبوب‌ترین ابزارها نزد کاربران محسوب شده‌اند و مانند تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی همیشه بازار گرمی داشته‌اند.

با گرم شدن هوا و آغاز فصل سفر، خرید دوربین‌های دیجیتالی در سراسر دنیا افزایش یافته و فعالیت شرکت‌های فعال در این حوزه نیز بیشتر شده است. از این رو کارشناسان مرکز تحقیقاتی PC World بررسی جدیدی را در این زمینه انجام داده‌اند و بر پایه آن لیست 10 دوربین دیجیتالی برتر دنیا را منتشر کرده‌اند.

DSC-HX5V سایبر-شات سونی
این دوربین دیجیتالی به گیرنده ماهواره‌ای GPS نیز مجهز شده است و شامل قابلیت ویژه‌ای می‌شود که می‌تواند با فاصله کمتر از یک ثانیه به صورت پشت سرهم عکس‌برداری کند. قیمت این دوربین دیجیتالی 250 دلار است.

SX210 IS پاورشات کانن
این دوربین دیجیتالی به صورت باریک، زیبا و کارآمد طراحی شده است که علاوه بر داشتن سیستم الکترونیکی خودکار، شامل سیستم دستی تنظیمات عکس‌برداری نیزمی‌شود و با کیفیت مناسب تصویربرداری می‌کند. قیمت این دوربین دیجیتالی 300 دلار است.

HZ35W سامسونگ
این دوربین دیجیتالی شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS می‌شود و یکی از سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌های دیجیتالی در سراسر دنیا است که در خانواده دوربین‌های DSLR طبقه‌بندی می شود. این دوربین دیجیتالی منوی نسبتا سختی دارد که کاربر برای کار کردن با اندکی دچار مشکل می‌شود. قیمت این محصول 327 دلار است.

Exilim EX-H20G کاسیو
این دوربین دیجیتالی حسگر 10 مگاپیکسلی را در خود جا داده است و علاوه بر داشتن گیرنده ماهواره‌ای GPS، نقشه دیجیتالی مجزایی را نیز در اختیار کاربر می‌گذارد. نمایشگر لمسی این دوربین دیجیتالی می‌تواند در مقابل آفتاب نیز تصاویر را با کیفیت مناسب و قابل قبول به نمایش بگذارد. این محصول با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد.

Exilim EX-FH100 کاسیو
این دوربین دیجیتالی پرسرعت شامل باتری ویژه‌ای می‌شود که بسیار بادوام است و امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری برای چند روز با یک بار شارژ را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی قابلیت عکس‌برداری با کیفیت بسیار بالا را دارد و زوم چندبرابری آن کیفیت تصویر نهایی را پایین نمی‌آورد.

FinePix F300EXR فوجی‌فیلم
این دوربین دیجیتالی شامل 15x زوم اپتیکال می‌شود و سیستم کنترلی کاملی را برای عکس‌برداری ارایه می‌دهد. برای این دوربین دیجیتالی قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا و در فضاهای کم‌نور نیز در نظر گرفته شده است. قیمت این محصول 240 دلار است.

Lumix DMC-ZS10 پاناسونیک
از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در این دوربین دیجیتالی می‌توان به گیرنده ماهواره‌ای GPS، بدنه باریک، وزن سبک، باتری پردوام و سیستم پیشرفته کنترلی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری اشاره کرد. این دوربین دیجیتالی 380 یورو قیمت دارد.

Coolpix S8000 نیکون
این محصول سیستم کنترلی خودکار را در خود جا داده است که کار کردن آن بسیار آسان و زوم بسیار زیادی دارد. گفته می‌شود که حتی اگه کاربر از هنر عکاسی هیچ اطلاعی نداشته باشد، باز هم عکس نهایی تهیه شده با این محصول بسیار باکیفیت خواهد بود.

EasyShare M580 کداک
این دوربین دیجیتالی زوم اپتیکال 8 برابری دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم کنترلی آسان، سیستم تنظیم دستی عکس‌برداری، طراحی متفاوت و قیمت ارزان اشاره کرد. این دوربین دیجیتالی با قیمت 120 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

SD4500 IS پاورشات کانن
این دوربین دیجیتالی قابلیت‌های کاربردی فراوانی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زوم چندین برابری، کیفیت بالای عکس‌برداری، وزن سبک و بدنه باریک اشاره کرد. قیمت این محصول در بازار جهانی 250 دلار است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed