مایکروسافت برخی خدمات شبکه های اجتماعی را به جستجوگر بینگ خود اضافه کرده تا در رقابت با گوگل بتواند بر تعداد کاربران خود بیفزاید.
به گزارش فارس به نقل از پی سی مگ، بینگ از این به بعد در صورت جستجوی کلید واژه های مرتبط نتایجی را از پست های شبکه های اجتماعی مشهور و تخصصی و همین طور اظهارنظرهای کاربران این شبکه ها در مورد موضوع جستجو شده را به نمایش در می آورد.
مایکروسافت اعلام کرده این اولین گام برای همگام سازی بینگ با شبکه های اجتماعی است و قصد دارد در آینده این قابلیت را هر چه بیشتر توسعه دهد. این شرکت می گوید حتی میزان پسندیده شدن یک موضوع و سوژه را در این شبکه ها مورد توجه قرار خواهد داد و بر همین اساس لینک های مرتبط با موضوع جستجو را نمایش می دهد.
همچنین در صورتی که دوستان یک کاربر در شبکه های اجتماعی لینکی را که توسط بینگ پس از جستجو به نمایش درآمده ، مورد توجه قرار داده باشند، این مساله به کاربر گوشزد می شود. گوگل هم هفته گذشته امکانات مشابهی را به جستجوگر خود افزوده بود.