خبرگزاری فرانسه درصدد است از طریق افزایش حضور خود در اینترنت و راهاندازی یک وب سایت خبری جدید و همچنین ارسال خبر به پلت فرمهایی مانند آیپد، وجهه برند خود را ارتقاء بخشد.
به گزارش ایسنا، امانائول هوگ - مدیر اجرایی خبرگزاری فرانسه - اظهار کرد: برند ما نیازمند توسعه از طریق استفاده از مدلهای رشد یافته جدیدی مانند آیپد، آیفون و اینترنت است.
وی افزود: برای رقابت با آسوشیتدپرس و خبرگزاری رویترز ما باید از این راهکارها استفاده کنیم. هیات مدیره خبرگزاری فرانسه طی هفته آتی به بررسی چگونگی افزایش حضور این خبرگزاری در اینترنت میپردازد.
هوگ خاطر نشان کرد: سه برابر کردن تولیدات ویدیویی این خبرگزاری طی دو سال آینده یکی از برنامههای اصلی ماست. هماکنون خبرگزاری فرانسه ماهانه نزدیک به یک هزار ویدئو به هفت زبان مختلف تولید میکند.
وی افزود: راهاندازی یک سرویس عربیزبان یکی دیگر از اولویتهای ماست؛ بازارهای رسانهیی هند و برزیل که رشد پر سرعتی داشتهاند یکی از حوزههای مهم برای خبرگزاری فرانسه محسوب میشوند.
خبرگزاری فرانسه هماکنون دارای دو هزار و 900 کارمند و خبرنگار در سراسر جهان است که اخبار جهان را 24 ساعته و با شش زبان ارایه میکند.