تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 12 بهمنماه 1389  

 

فیس‌بوک امنیت خود را ارتقا می‌دهد

 
 

فیس‌بوک اعلام کرده است قصد دارد با ارائه دو روش جدید، امنیت خود را ارتقا دهد.  

 
 

فیس‌بوک اعلام کرده است قصد دارد با ارائه دو روش جدید، امنیت خود را ارتقا دهد.

به گزارش ایتنا، بزرگ‌ترین سایت شبکه اجتماعی در اینترنت، پس از آن‌که مدت کوتاهی صفحه متعلق به بنیان‌گذار این سایت یعنی مارک زاکربرگ هک شده بود، اینک اعلام می‌کند قصد دارد با ارائه دو روش جدید، امنیت خود را برای اعضا ارتقا دهد.

اولین اقدام امنیتی، یک اتصال HTTPS امن است که از اطلاعات کاربری اعضا در سرتاسر صفحات فیس‌بوک محافظت می‌کند. تا پیش از این، چنین محافظتی فقط برای صفحه ورود کاربری اعمال می‌شد؛ یعنی فقط در هنگامی که شخص عضو، نام کاربری و گذرواژه خود را وارد می کند. با استفاده از این راهکار امنیتی، سرقت گذرواژه و اطلاعات کاربری اعضا به ویژه در اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi به حداقل خواهد رسید.

دومین اقدام امنیتی، یک سیستم شناسایی مفهمومی اجتماعی (Social Captcha System) است که برای کاربرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که گذرواژه خود را گم کرده‌اند. بر اساس این اقدام امنیتی، اگر کاربری گذرواژه خود را گم کرده باشد؛ برای اعلام این گذرواژه به او به جای پرسیدن یک سوال امنیتی که معمولا در سایت‌های دیگر به کار می‌رود، فیس‌بوک تصویر یکی از کسانی را که در سیاهه دوستان (Friend List) در صفحه کاربری او وجود دارد به کاربر نشان می دهد. اگر کاربر موفق به شناسایی چهره مورد نظر شد، مشخص می شود که صفحه مورد نظر واقعا به او تعلق دارد.

این اقدامات امنیتی موجب می‌شود صفحات شخصی کاربران فیس‌بوک کمتر مورد سوء استفاده قرار گیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed