تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 3 دیماه 1389  

 

۷۹ درصد کاربران برای کلمه‌ی عبور از اطلاعات شخصی استفاده می‌کنند

 
 

بر اساس بررسی یک شرکت امنیتی، از هر پنج کاربر وب، چهار نفر (79 درصد) از اطلاعات و عبارات شخصی در کلمات عبور استفاده می‌کنند.  

 
 

بر اساس بررسی یک شرکت امنیتی، از هر پنج کاربر وب، چهار نفر (79 درصد) از اطلاعات و عبارات شخصی در کلمات عبور استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شرکت امنیتی "چک پوینت" که سازنده نرم‌افزار "زون آلارم" است، بیش از یک چهارم (26 درصد) کاربران اینترنت از یک کلمه عبور مشترک برای ای‌میل، خدمات بانکی آنلاین یا اشتراک های شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، در حالی که هشت درصد مدعی هستند کلمات عبور را از فهرست آنلاین کلمات عبور خوب کپی می‌کنند.

به‌علاوه بیش از 22 درصد، اشتراک‌های شبکه اجتماعی هک شده دارند و همین میزان نیز با هک ای‌میلشان مواجه شده‌اند.

به گفته معاون فروش مصرف‌کننده در "چک پوینت"، ایجاد یک کلمه عبور منحصر برای هر اشتراک مهم مصرف‌کنندگان، نخستین خط دفاعی را در برابر سارقان آنلاینی ایجاد می‌کنند که نمی‌توانند برای کسب سود مالی در دسترسی یافتن به اطلاعات حساس آنان، صبر کنند.

این شرکت امنیتی به کاربران اینترنت توصیه کرد از کلمات عبوری استفاده کنند که حداقل هشت تا 10 کاراکتر و ترکیبی از حروف و شماره باشند و هیچ اطلاعات شخصی مانند نام خانوادگی، نشانی، تاریخ تولد یا شماره تلفن نداشته باشند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed