تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 23 آذرماه 1389  

 

محبوبیت مایکروسافت در سراشیبی سقوط

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید در خصوص میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در حوزه IT نزد کارشناسان نشان داد که مایکروسافت در این زمینه وضعیت خوبی ندارد.  

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید در خصوص میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در حوزه IT نزد کارشناسان نشان داد که مایکروسافت در این زمینه وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این بررسی توسط شرکت VendorRate انجام شده و اعلام می‌دارد که در زمینه جلب رضایت مشتریان، بی‌عیب بودن محصولات، قابل‌اعتماد بودن برنامه‌ها نزد کاربران، مایکروسافت در وضعیت مطلوبی به‌سر نمی‌برد.

شرکت VendorRate برای به‌دست آوردن این نتایج، تحقیقات آنلاینی را روی 347 کارشناس IT در حوزه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات شرکت‌ها طی سه ماهه سوم سال جاری انجام داد و در گزارش نهایی خود تنها به شرکت‌هایی که امتیاز 8 یا بیشتر را گرفتند، اشاره کرد.

"ریک شافر " مدیرعامل VendorRate در این خصوص در باره مایکروسافت توضیح داد: حقیقتاً مایکروسافت در این دوره سقوط از یک پرتگاه را تجربه کرد.

سایت اینترنتی این مرکز از متخصصان IT در 10 زمینه جداگانه در خصوص بی‌عیب بودن محصولات، به‌جا بودن و مناسب بودن محصولات،‌ ارتباطات، خدمات مشتری، خدمات تخصصی، کارایی و توصیه مشتریان به دیگر شرکت‌ها برای استفاده از محصولات مختلف سوالاتی را پرسید و با بررسی پاسخ‌های داده شده، سعی کرد وضعیت محبوبیت هر یک از شرکت‌ها را نزد کارشناسان مشخص کند.

نتایج برای مایکروسافت اصلاً رضایت‌بخش نبود. سه بخش تجاری مختلف مایکروسافت امتیازهای متفاوتی را کسب کردند که این سه بخش شامل سیستم‌های عامل، ابزارها و سرور/زیرساخت می‌شدند.

در گزارش نهایی این شرکت آمده است: «شرکت VendorRate وضعیت محبوبیت شرکت‌ها نزد کاربران را برای ماه‌های آوریل، می و ژوئن مورد بررسی قرار داد و در آن مشخص شد که مایکروسافت نزد کاربران محبوبیت چندانی ندارد. به طور کلی، از هر 100 کاربر 55 نفر از نرم‌افزار سرور و زیرساخت‌های مایکروسافت رضایت نداشته‌اند. این رقم برای بخش سیستم‌های عامل و ابزارها به‌ترتیب 67 و 64 نفر بوده است».

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed