تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 19 آذرماه 1389  

 

میزان استفاده از فیس‌بوک با مطالعه رابطه عکس دارد

 
 

نتایج بررسی‌های جدید دانشگاه ایالتی اوهایو روی 219 دانشجوی این مرکز نشان داد، میزان استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مطالعه رابطه عکس دارد و هرچه بیشتر از فیس‌بوک استفاده کنید، کمتر سراغ مطالعه می‌روید و نمره کمتری را دریافت می‌کنید.  

 
 

نتایج بررسی‌های جدید دانشگاه ایالتی اوهایو روی 219 دانشجوی این مرکز نشان داد، میزان استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مطالعه رابطه عکس دارد و هرچه بیشتر از فیس‌بوک استفاده کنید، کمتر سراغ مطالعه می‌روید و نمره کمتری را دریافت می‌کنید.

به گزارش فارس به نقل از تی‌جی‌دیلی، در این میان، نویسنده گزارش مربوط به این تحقیقات اعلام کرد که بررسی آن‌ها احتمال رابطه میان استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک و کاهش میزان مطالعه را بررسی کرده است. اما به طور کلی آنچه که در این زمینه تایید شده، آن است که فیس‌بوک در کندذهن‌ شدن افراد تاثیر دارد.

اگر شما از فیس‌بوک استفاده کنید و در پی به‌روز کردن صفحات خود و ارتباط با دوستان باشید، به سمت کندذهن‌شدن پیش می‌روید. برای آنکه شما بتوانید با دوستان خود در این شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کنید و از اینکه دیگر افراد مطالب شما را مطالعه کنند اطمینان حاصل کنید، مطالب بی‌ارزشی را در این فضا می‌نویسید و مطالب بی‌ارزش نوشته شده توسط دیگران را نیز مطالعه می‌کنید.

طبق آمارهای منتشر شده، 65 درصد دانشجویان دانشگاه اوهایو روزانه یک بار به فیس‌بوک سر می‌زنند که در این میان برخی از افراد بیش از یک بار سراغ این سایت اینترنتی می‌روند. این افراد دست‌کم روزانه یک ساعت را در این سایت به سر می‌برند. همچنین، 79 درصد مشترکان سایت فیس‌بوک بر این باور بوده‌اند که استفاده از این سایت هیچ تاثیری در روند کاری آن‌ها نداشته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed