تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 16 آذرماه 1389  

 

استقبال صاحبان مشاغل از امکانات اجتماعی وب

 
 

استفاده صاحبان مشاغل از امکانات اجتماعی وب به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف کاری و تجاری روز به روز افزایش می یابد.  

 
 

استفاده صاحبان مشاغل از امکانات اجتماعی وب به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف کاری و تجاری روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، انتظار می رود این رویکرد در سال 2011 تشدید شود و پلتفورم های اجتماعی جدیدی به وجود آیند که خدمات گسترده ای را به صاحبان مشاغل ارائه دهند.

بر اساس بررسی های IDC در سال آینده صاحبان مشاغل کوچک و متوسط هم که تاکنون توجه چندانی به استفاده از امکانات اجتماعی اینترنت نداشته اند به استفاده از پتانسیل های شبکه های اجتماعی تخصصی روی خواهند آورد.

آنان تلاش خواهند کرد هر چه بیشتر در فضاهای آنلاین حضور پیدا کنند و ضمن معرفی قابلیت های خود توجه مشتریان را به توانمندی هایشان جلب کنند.

کارشناسان IDC عنوان enterprise 2.0 را برای این شبکه های اجتماعی تخصصی و حرفه ای انتخاب کرده اند. شبکه هایی که جستجو و یافتن افراد، بازاریابی،‌ دسترسی به مجاری مختلف ارتباطی را ممکن می کنند.

IDC موفق ترین شرکت ها در زمینه استفاده از امکانات شبکه ای اجتماعی را مؤسسات بزرگی همچون مایکروسافت،‌اوراکل، SAP، آی بی ام، سیسکو و اچ پی معرفی کرده است.

همچنین پیش بینی شده که 30 درصد از بازیگران بازار نرم افزارهای شبکه ای و اجتماعی تا سال 2011 توسط شرکت های بزرگتر خریداری خواهند شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed