رقابت تولیدکنندگان خودروهای لوکس به عرصه اینترنت و سایت فیسبوک نیز کشیده شده است.
به گزارش ایسنا، اخیرا پورشه اعلام کرد که تعداد حامیان فیسبوکی این شرکت به یک میلیون نفر رسیده است.
در همین حال بی.ام.و، فراری، آئودی و مرسدس بنز نیز رقابت تنگاتنگی در جذب حامی در سایت فیسبوک دارند.
بی.ام.و بیش از 3.77 میلیون حامی و فراری تقریبا 2.8 میلیون نفر حامی در صفحات فیسبوکشان دارند.
آئودی و مرسدس بنز نیز به ترتیب 2.5 و 1.7 میلیون نفر حامی در سایت فیس بوک دارند.
شرکتهای مازارتی و لامبورگینی نیز هر یک بیش از 50 هزار نفر حامی در فیس بوک دارند. ضمن اینکه شرکتهای بوگاتی و رولز رویس به ترتیب 75 و 139 هزار نفر حامی فیس بوکی دارند.