یکی از بنیانگذاران شبکهی اجتماعی فیس بوک درصدد است یک شبکهی اجتماعی مشابه به نام جومو با هدف مرتبط کردن افراد مختلف با سازمانهای خیریه راهاندازی کند.
به گزارش ایسنا، کریس هوگز، یکی از بنیانگذاران شبکهی اجتماعی فیس بوک اظهار کرد: از طریق شبکهی اجتماعی جومو اعضا میتوانند افرادی را که به آنها کمک شود، از طریق سازمانهای خیریه شناسایی و در پروژههایی مانند ساختن مدرسه در مناطق محروم قاره آفریقا شرکت کنند.
سازمان دهندهی اصلی فعالیتهای دیجیتال کمپین باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 آمریکا، همچنین خاطر نشان کرد: در این شبکه از سرویس ویدیویی یوتیوب و پستهای تویتر و اخبار روز استفاده خواهد کرد.