تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 2 آذرماه 1389  

 

سرویس جدید فیس‌بوک ایمیل نیست، «سوشیال اینباکس» است

 
 

مدیر 26 ساله فیس‌بوک در مراسم رونمایی از سرویس جدید خود، از فناوری ایمیل انتقاد کرد و در عین حال اظهار داشت وی با ارائه این سرویس قصد ندارد با ایمیل مقابله کند. 

 
 

ایتنا - مدیر 26 ساله فیس‌بوک در مراسم رونمایی از سرویس جدید خود، از فناوری ایمیل انتقاد کرد و در عین حال اظهار داشت وی با ارائه این سرویس قصد ندارد با ایمیل مقابله کند.

در حالی که امروزه اخبار گوناگونی پیرامون راه‌اندازی سرویس ایمیل توسط فیس‌بوک منتشر شده و این موضوع به نوعی سوژه رسانه‌ها گشته است، مارک زوکربرگ مدیر فیس‌بوک در سخنانی، گفت او قصد ندارد ایمیل را «به قتل برساند».

به گزارش ایتنا به نقل از رویترز، زوکربرگ که روز دوشنبه در مراسم رونمایی از این سرویس سخن می‌گفت، اظهار داشت سرویس جدید فیس‌بوک قصد ندارد کاربران را به کنار گذاشتن ایمیل گوگل یا یاهو فرا بخواند.

وی خاطرنشان کرد که این سرویس در واقع یک این‌باکس اجتماعی (social inbox) است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بسیاری از کارکردهای ارتباطات آنلاین از قبیل پیام‌رسانی و گپ‌زنی را با هم ترکیب کنند.

زوکربرگ با اشاره به اینکه پس از اعلام خبر راه‌اندازی سرویس جدید فیس‌بوک، رسانه‌ها آن را یک قاتل ایمیل معرفی کردند، گفت: این سرویس قاتل ایمیل نیست. ما این انتظار را نداریم که کاربران فردا از خواب بیدار شوند و بگویند: من می‌خواهم حسابم را در یاهو ببندم و یک حساب در فیس‌بوک باز کنم.

با این حال زوکربرگ 26 ساله، ایمیل را یک فناوری بنجل و از مدافتاده خواند و گفت: ایمیل بیش از حد رسمی و تشریفاتی است. شما باید در مورد آدرس ایمیل فکر کنید، باید در مورد آنچه که در خط موضوع می‌نویسید فکر کنید، باید در بالای ایمیل بنویسید «سلام مامان» و در آخرش هم تایپ کنید «دوستدارت، مایک».

به نظر می‌رسد مدیر فیس‌بوک با ارائه این سرویس نوپا، قصد دارد بر خشکی و زمختی ایمیل غلبه کند و جایگزین ویژه‌ای برای آن معرفی نماید.

هر چند وی کماکان معتقد است که این سرویس قاتل ایمیل نخواهد بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed